فونیکسریمکسبهتام

رضا گل محمدی مدیر خدمات پس از فروش ارس خودرو دیزل اعلام کرد:

ارائه خدمات پس از فروش در ایام نوروز توسط نمایندگان منتخب ارس خودرو دیزل (آمیکو)

عصر خودرو- مدیر خدمات پس از فروش ارس خودرو دیزل از ارائه خدمات توسط نمایندگی‌های منتخب آمیکو در طرح امداد نوروزی سال ۱۴۰۰خبر داد.

ارائه خدمات پس از فروش در ایام نوروز توسط نمایندگان منتخب ارس خودرو دیزل (آمیکو)
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از امورنمایندگان آمیکو، عباس حاج محمد علی ضمن تبریک سال نو به تمام هموطنان، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نمایندگی‌های منتخب آمیکو با آغاز سال نو با تمام توان آماده  خدمت‌رسانی به مشتریان محترم آمیکو هستند.

    وی ادامه داد: وظیفه شبکه خدمات پس از فروش آمیکو در ایام نوروز، ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان در سفرهای نوروزی است و با توجه به حجم سفرهای نوروزی، نمایندگی‌های منتخب آمیکو همزمان با آغاز سال نو با آماده خدمت‌رسانی به مشتریان آمیکو هستند.

    رضا گل محمدی کیفیت در خدمات را اصل اساسی و مهم در جلب رضایت مشتریان دانست و گفت: شبکه خدمات پس از فروش با تمام توان در تلاش است بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مسافران نوروزی ارائه نماید.

    وی ادامه داد: 5 ناوگان امدادی که بصورت پایگاههای ثابت و سیار در این طرح فعال هستند. ضمن اینکه 11 نمایندگی به صورت یک شیفت به ارائه خدمت به مشتریان گروه صنعتی امیکو خواهند بود

    گل محمدی تاکید کرد: در ماههای پایانی سال 99 پیش‌بینی‌های لازم برای تأمین قطعات یدکی مورد نیاز در طرح امداد نوروزی انجام شد که به این ترتیب در تعطیلات نوروز 1400 با مشکلی به نام کمبود قطعه مواجه نخواهیم بود؛ ضمن اینکه قطعات مورد نیاز در کمترین زمان ممکن به تمام نقاط کشور ارسال می‌شوند.

    مدیر خدمات پس از فروش آمیکو افزود: امیدوارم هموطنان عزیز در طول سفر با مشکلی مواجه نشوند اما اگر احیانا مشکلی پیش آمد می‌توانند با شماره تلفن 45741 -021 تماس بگیرند. بعد از اجرای طرح هم مرکز تماس با مشتریان ارس خودرو دیزل (48019-021) آماده دریافت نظرات هموطنان محترم درباره خدمات امدادی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو