فونیکسریمکسبهتام

خودروهای متخلف در چهارشنبه سوری امسال اعمال قانون می‌شوند

عصر خودرو- فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب با اعلام اینکه خودروهای متخلف در چهارشنبه سوری امسال اعمال قانون می‌شود، گفت: تردد در ساعات طرح محدودیت علاوه بر جریمه ۲میلیون ریالی خودرو، توقیف خودرو را به دنبال دارد.

خودروهای متخلف در چهارشنبه سوری امسال اعمال قانون می‌شوند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ منوچهر رضایی افزود: پلیس راهور شهرستان محدودیت تردد شبانه از ساعت 21 شب تا ساعت 3 بامداد که توسط ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب شده را در سطح شهرستان کنترل و اجرا می‌کند.

    وی اظهار داشت: این محدودیت در شب چهارشنبه سوری با شدت بیشتر دنبال شده و در صورت لزوم محدودیت‌های بیشتر با حضور و کنترل محسوس نیروهای پلیس و هم از طریق دوربین های کنترل ترافیک سطح شهر اجرا خواهد شد.

    فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت: با خودروهای متخلف در شب چهارشنبه سوری که نسبت به انجام اقدام های هنجارشکنانه اقدام کنند به شدت برخورد خواهد شد.

    وی از خانواده ها خواست تا به مراقبت از فرزندان خود اقدام کنند و از انجام اعمال پرخطر که تهدیدی برای سلامت همگان است خودداری کنند.

    سرهنگ رضایی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن 110 فوریت‌های پلیسی و سامانه 197 به ماموران انتظامی اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.

    سرپل ذهاب با بیش از 90 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه،  48 کیلومتر مرز با عراق دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط