فونیکسریمکسبهتام

نخستین محصول اختصاصی گروه خودروسازی مایان

کشنده جدید دیما معرفی شد + کاتالوگ و تصاویر

عصر خودرو-گروه خودروسازی مایان روز شنبه ۲۳ اسفند ماه از کشنده دیما به عنوان نخستین محصول اختصاصی این برند رونمایی کرد.

کشنده جدید دیما معرفی شد + کاتالوگ و تصاویر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶:۰۰
  • کشنده جدید دیما معرفی شد + کاتالوگ و تصاویر
  • توانایی صندوق توسعه ملی برای تامین مالی طرح های متعدد مرهون کار سیاست خارجی ماست
  • توانایی صندوق توسعه ملی برای تامین مالی طرح های متعدد مرهون کار سیاست خارجی ماست

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، گروه خودروسازی مایان که سابقه عرضه کامیونت های فوسو و انواع کاربری طی سال های گذشته به بازار را دارد، در جدیدترین رویداد به جمع تولید کنندگان کشنده و خودروهای سنگین پیوسته تا با دیما سهمی از بازار خودروهای سنگین تجاری کسب کند. دیما نخستین تجربه مایان در زمینه طراحی یک خودرو اختصاصی و محصولی در حوزه خودروهای تجاری سنگین است.

دیما به پیشرانه 490 اسب بخاری ساخته برند معتبر کامینز  و حداکثر گشتاور آن به 2300 نیوتون متر می رسد و برای انتقال قدرت از گیربکس تمام اتوماتیک ساخته برند معتبر ZF استفاده می کند. وزن کلی شاسی این کشنده بدو نبار و سوخت به 7400 کیلوگرم می رسد و وزن ناخالص مرکب آن 45 تن است. نام برند های معتبر و شناخته شده دیگری نیز در سبد مشخصات فنی دیما به چشم می خورد که از آن جمله می توان به ترمز های جلو و عقب دیسکی WABCO، توربوشارژر Holset، سیستم پاشش فشار قوی سوخت بوش، سیستم تعلیق WABCO ، تاخوگراف کنتیننتال و ... اشاره کرد.

گروه خوردوسازی مایان هنوز زمان عرضه و قیمت دقیق این محصول را اعلام نکرده اما با توجه به سطح بالای تجهیزات رفاهی و مشخصات فنی این خودرو می توان انتظار داشت این کشنده در سطح قیمت متوسط رو به بالا در بازار کشنده های ایران قرار بگیرد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط