فونیکسریمکسبهتام

هزینه‌های پل طبقاتی صدر و بزرگراه امام علی (ع) چقدر بود؟

عصر خودرو- عضو شورای شهر تهران گفت: گزارش هزینه‌های ساخت پل طبقاتی صدر و بزرگراه امام علی (ع) به شورای شهر ارائه نشده و باید این موضوع مشخص شود.

هزینه‌های پل طبقاتی صدر و بزرگراه امام علی (ع) چقدر بود؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، سیدحسن رسولی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره دو پروژه بزرگراه صدر و بزرگراه امام علی (ع) اظهار داشت: گزارش نهایی قیمت تمام شده دو پروژه بزرگراه صدر و امام علی (ع) به شورای شهر ارائه نشده است و همچنان برای جامعه فنی و مهندسی شهری این سوال مطرح است که این دو پروژه به ویژه پل صدر که برای آن مناقصه گذاشته شده چه فاصله‌ای بین بهای اولیه تمام شده و هزینه‌ای که به صورت رسمی ثبت شده، بوده است.

    وی با بیان اینکه شهرداری در این مورد گزارشی ارائه نداده است گفت:‌این موضوع باید هر چه سریع‌تر مدنظر قرار گیرد و به خواسته نهاد ناظر یعنی شورای شهر توجه شود.

    این عضو شورای شهر تهران درباره اصلاحیه بودجه سال 99 گفت: در لایحه اصلاح بودجه سال 99 شهردار تقاضا کرد که مبلغ 3 هزار و 213 میلیارد تومان از سرجمع اعتبارات هزینه‌ای جابه‌جا شود تا امکان انعطاف‌پذیری بودجه تا پایان سال فراهم باشد.

    رسولی گفت: این موضوع مایه افتخار مدیریت شهری است که فقط یک اصلاحیه بودجه دارد و امیدواریم شهرداری بتواند در سال 99 به 80 درصد منابع درآمدی خود دست یابد.

    وی بیان داشت: بر اساس نظر کمیسیون برنامه و بودجه این عدد باید کاهش 72 میلیارد تومانی داشته باشد و به 3 هزار و 141 میلیارد تومان برسد.

    این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: ردیفی در بودجه شهرداری به عنوان تأمین نیازهای مالی دانشگاه علمی کاربردی است که رقم آن 950 میلیارد تومان بوده در شورای پنجم اصلاحاتی در ساختار دانشگاه صورت گرفت و بر اساس مصوبه شورا از اول مهر 97 به جز رشته‌های مصوب، انجام هر نوع هزینه مالی و یا در اختیار گذاشتن ساختمان ممنوع بوده بنابر این اضافه کردن دو میلیارد تومان به 950 میلیون تومان از نظر کمیسیون توجیه ندارد.

    سرانجام کلیات اصلاح بودجه سال 99 با رأی اکثر اعضای شورای شهر به تصویب رسید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو