فونیکسریمکسبهتام

آغاز فروش ویژه کمپرسی ۲۶۳۱E یورو ۵ آمیکو از امروز

عصر خودرو- طرح ویژه فروش نقدی کمپرسی ۲۶۳۱E آمیکو محصول جدید ارس خودرو دیزل از روز دوشنبه ۱۸ اسفند ماه ۹۹ آغاز شد.

آغاز فروش ویژه کمپرسی ۲۶۳۱E یورو ۵ آمیکو از امروز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، وحید عبدالمحمدی مدیر فروش شرکت ارس خودرو دیزل با اعلام این خبر گفت: کمپرسی 2631 که از محبوب ترین خودروهای سنگین تجاری ساخت داخل به شمار می رود، جزء خودروهای اصلی صنایع و معادن و راهسازی در کشور است. مدل جدید این خودرو با موتور 400 اسب بخاری و گشتاور 1950 نیوتن متر در دو هفته گذشته رونمایی شد و از امروز در سبد فروش نقدی شرکت ارس خودرو دیزل قرار گرفته است.

    مدیر فروش شرکت ارس خودرو دیزل افزود: مشتریان محترم می توانند این خودرو را به صورت نقدی و با اتاق بار به قیمت 2 میلیارد و 650 میلیون تومان خریداری کنند.این خودرو با رنگ کابین زرد و به صورت 40 روز کاری به مشتریان تحویل داده می شود.

    عبدالمحمدی تصریح کرد: مشتریان محترم برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نمایندگی های آمیکو در سراسر کشور  مراجعه و یا با شماره تلفن های 02148019 ( داخلی 105) و 02144566232  ( دفتر مرکزی) تماس حاصل نمایند.

    گفتنی است کمپرسی 2631E آمیکو با استاندارد آلایندگی یورو 5 پلاس ( EEV)، گیربکس فول سنکرونیزه چهارده‌ دنده Fast gear، ظرفیت محور های عقب هر کدام 16 تن در مجموع 32 تن با استفاده از تکنولوژی 0MAN شاسی 2 لایه، سیستم ادبلو و ECU ساخت کمپانی Bosch، جعبه فرمان ساخت ZF ، ترمز و سیستم مدار باد خودرو  Wabco ،ترمز موتور CRBتکنولوژی 0jacobs سیستم ترمز و ایمنی 0ABS, EBL, ASR  بخاری درجا Eberspacher آلمان  سیستم پدال گاز ساخت کمپانی Williams و سیستم کلاچ ساخت Eaton تولید می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط