فونیکسریمکسبهتام

رصد تردد جاده ای خودرو با ۲۳۰۰ ترددشمار

ترافیک در آزادراه های قزوین-تهران و کرج-قزوین

عصر خودرو- مدیر مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی، از بروز ترافیک در برخی مقاطع آزادراه قزوین - کرج - تهران، آزادراه کرج - قزوین و محور شهریار -تهران خبر داد.

ترافیک در آزادراه های قزوین-تهران و کرج-قزوین
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، علی اکبر آشوری در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و حدود 800 دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

    * ترافیک در آزادراه قزوین-تهران و آزادراه کرج-قزوین

    وی در تشریح وضعیت ترافیکی محورهای تهران-شمال بیان کرد: در حال حاضر دوربین های نظارت تصویری تردد روان در مسیر رفت و برگشت آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین - رشت و محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان نشان می دهد.

    مدیر مرکز مدیریت راه‌ها در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها از بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک، ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا و ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار -تهران حدفاصل شهرقدس تا زرنان خبر داد.

    * برف و باران در جاده های 3 استان

    آشوری درباره آخرین وضعیت جوی جاده ها اظهار کرد: در حال حاضر در محورهای شمال بارش خاصی نداریم اما در برخی از محورهای استان های گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش برف و باران گزارش شده است.

     

    * سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 14.6 درصد

    وی با اشاره به رصد ترد خودرو در جاده ها اظهار داشت‌: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2299 دستگاه ترددشمار جاده ای نسبت به روز قبل 10.3 درصد کاهش نشان می‌دهد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 14.6 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

    * انسداد محور پونل-خلخال و جاده شمشک-دیزین به دلیل کاهش ایمنی مسیر

    مدیر مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در حال حاضر محور وازک-بلده در مازندران، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، محور گنج نامه-تویسرکان، محور سروآباد-پاوه، جاده پونل-خلخال، محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر، جاده پدافند جنوب غرب - امیدیه واقع در استان خوزستان و محور شهداد-نهبندان تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

    آشوری افزود: همچنین محور فرعی شمشک-دیزین، محور فرعی مسجد سلیمان - ایذه در استان خوزستان، محور رامیان-اولنگ-شاهرود و محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

    * آزادراه کرج-تهران-کرج پرترددترین جاده کشور در شبانه روز گذشته

    وی گفت: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-تهران با 118 هزار تردد، آزادراه تهران-کرج‌ با 104 هزار تردد و آزادراه کرج-قزوین با 97 هزار تردد ثبت شد.

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو