فونیکسریمکسبهتام

جشنواره بازدید خودرو به مناسبت افتتاح تعمیرگاه‌های اتوشناس

عصر خودرو- اکثر ما در زمینه نگهداری خودرو اشتباهاتی را مرتکب می‌شویم که در کوتاه مدت و بلند مدت خساراتی را در پی دارد، بررسی دقیق عادت‌های اشتباه ما در رانندگی همواره باعث بهبود وضعیت رانندگی در گذر زمان و افزایش ایمنی خودرو خواهد بود. به همین خاطر تست و عیب یابی خودرو اهمیت زیادی دارد که نباید از آن غافل شد.

جشنواره بازدید خودرو به مناسبت افتتاح تعمیرگاه‌های اتوشناس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، . به مناسبت سال نوی ایرانیان و افتتاح برند جدید اتوشناس یکی از زیرمجموعه های اتوخسروانی، تا پایان اسفندماه خدمات عیب یابی و دیاگ خودرو به صورت کاملا رایگان به مراجعین محترم ارائه خواهد شد. با ما همراه باشید.

    ------------------------------------------------------------------------------
    ورود به صفحه اصلی سایت اتوشناس:
    www.autoshenas.com
    -------------------------------------------------------------------------------

    در حال حاضر با توجه به شلوغ بودن مراکز ارائه خدمات سرویس خودرو، عیب یابی یا تعمیر خودرو ممکن است با دقت انجام نشود. در اتوشناس در بهترین شرایط و با بالاترین دقت، خودروی شما را بررسی می کنیم، البته که تا پایان اسفند به مناسبت سال نو عیب یابی خودروی شما رایگان است. هر چند ویروس کرونا ما را به رعایت پروتکل های بهداشتی مجبور کرده است ولی در کنار توجه به سلامت شخصی خودمان نباید از سلامت خودرویمان، غافل شویم.
    خدمات تعمیرگاهی اتوشناس

    مرکز خدمات خودرویی اتوشناس به عنوان یک سازمان خدمت‌محور، با تجارب ارزنده و سابقه بیش از 40 سال فعالیت خودرویی موسسین آن، راه‌اندازی شد تا پاسخی جامع به دغدغه‌های مالکین خودرو ارائه کند.
    یکی از خدماتی که با هدف رضایتمندی مخاطبین خود در نظر گرفته است " ارائه خدمات خودرویی بدون نیاز به حضور مالک خودرو " است. جهت این امر، ماشین حمل خودرو اتوشناس، به منزل یا محل کار مالک خودرو مراجعه کرده و پس از تحویل کامل خودرو بر اساس دستورالعمل مشخص شده، خودرو توسط خودروبر به اتوشناس منتقل خواهد شد. در زمان حضور خودرو در اتوشناس، کلیه خدمات خودرویی مورد نیاز، با بالاترین کیفیت و بر اساس استانداردهای بین‌المللی به انجام خواهد رسید و در نهایت پس از شستشوی کامل خودرو و ضدعفونی کردن آن، خودرو در محل مدنظر مالک آن، به وی تحویل خواهد شد.

    اتوشناس با در نظر گرفتن شرایط حال حاضر و تا پایان سال 1399، 5 درصد ارزش هر فاکتور تعمیرات خودرویی را تا سقف 5.000.000 ریال به امور خیریه و رفع نیازهای اقتصادی خانواده‌های کم بضاعت و نیازمند تخصیص داده است تا بتواند قدم هر چند کوچکی در راستای رفع معضلات این عزیزان بردارد.


    سایر خدمات خودرویی اتوشناس
    خدمات خودرویی اتوشناس، در بخش‌های مختلفی از قبیل خدمات تعمیرگاهی، کارشناسی فنی، بدنه و اصالت خودرو، خدمات سرامیک، کاور و دیتیلینگ، اتویار و… حضور پررنگ، باکیفیت و خلاقانه‌ای دارد و تلاش کرده است تا با برطرف کردن انتظارات به حق مشتری، در راستای شعف وی حرکت نماید. همچنین این مجموعه، جهت رفاه حال بانوان، از تعمیرکاران زبده، کارآزموده و متخصصِ خانم بهره برده است.

    --------------------------------------------------------------------------------
    تعمیرگاه اتومبیل (که به عنوان گاراژ نیز شناخته می شود) موسسه ای است که در آن اتومبیل توسط مکانیک و تکنسین های خودرو تعمیر می شود.  برای آشنایی با بهترین تعمیرگاه های دنیا می توانید از لینک زیر کمک بگیرید:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Automobile_repair_shop
    --------------------------------------------------------------------------------

    براساس برنامه‌های استراتژیک اتوشناس و با هدف گسترش و ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت، در سال 1400 توسعه شبکه گسترده نمایندگان این مجموعه در سراسر کشور، در دستور کار قرار گرفته است.


    ارتباط با ما
    مرکز خدمات تخصصی تعمیرگاهی اتوشناس ، با کادری مجرب و کارآزموده، همه روزه از ساعت 8:30 صبح در روزهای عادی و از ساعت 10 صبح در روزهای تعطیل، آماده ارائه خدمات به مالکین خودروهای وارداتی و تولیدی در فضای تعمیرگاهی مجزا می‌باشد. اتوشناس در حال حاضر 2 مرکز در محدوده‌های خیابان شریعتی و جاده مخصوص کرج را جهت ارائه خدمات خودرویی، منطبق بر استانداردهای بین‌المللی تجهیز نموده و به بهره‌برداری رسانده است.
    علاقه‌مندان جهت بهره بردن از خدمات مرکز خدمات خودرویی اتوشناس، می‌توانند به autoshenas.com مراجعه کرده و یا با شماره 02145267 تماس حاصل کنند.

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو