فونیکسریمکسبهتام

مدیران خودرو حامی ۲۲ دومین لیگ رنکینگ کشوری اسنوکر

عصر خودرو- بیست و دومین دوره رنکینگ اسنوکر آقایان از ۲۱ بهمن ماه ۱۳۹۹ آغاز و به مدت ۳ روز ادامه می یابد. ۳۲ قهرمان برتر آسیا و جهان در این مسابقه شرکت می نمایند و شرکت مدیران خودرو تنها اسپانسر رسمی این مسابقه است.

مدیران خودرو حامی ۲۲ دومین لیگ رنکینگ کشوری اسنوکر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، رشته بیلیارد از قدیم الایام در کشورمان مورد توجه جوانان بود اما در سالهای بعد از پیروزی انقلاب با توجه به محدودیتهای پیش آمده مدتی ممنوع گشت اما مجددا  بعد از پیوستن  فدراسیون بیلیارد و بولینگ جمهوری اسلامی ایران به کنفدراسیون آسیای در سال 1380به رسمیت شناخته شد. با رسمیت یافتن مجدد این رشته در کشور که با استقبال جوانان علاقه مند نیز همراه بود همواره سئوال دستیابی جوانان مستعد کشورمان به جوایز معتبر جهانی مورد سئوال و انتظار مسئولان بود. اما تیمهای حاضر در مسابقات در سال های اخیر در رشته های بیلیارد موفق به کسب عناوین و افتخارات متعددی درسطوح مختلف جهانی و بین المللی گردیده اند.به طوری که مقام کشورمان در رنکینگ فدراسیون جهانی از رتبه چهل و نهم به رتبه دوم صعود نموده است که بیانگر پشرفت سریع این رشته ورزشی در بین اقشار مختلف خصوصا جوانان است.

    کسب عنوان قهرمانی جهانی در رشته اسنوکر (چهار دوره) و کسب  نایب رئیسی فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیایی و همچنین کسب بیش از 97 مدال در رشته های اسنوکر و بیلیارد نشانگر توسعه و رشد این ورزش میباشد.

    شرکت مدیران خودرو به عنوان حامی و اسپانسر همیشگی ورزش و جوانان که حمایت از ورزشکاران مدال آور المپیک ریو را نیز در کارنامه دارد این بار هم در بیست و دومین رنکینگ کشوری اسنوکر با حضور 32 نفر برتر کشوری که از قهرمانان آسیا و جهان مانند سعید ابولسانی و امیر سرخوش و علی روشنی کیا می باشند نیز حضور فعالی دارد.

    این مسابقات از تاریخ 21 تا 24 بهمن ماه  در محل آکادمی بیلیارد فدراسیون واقع در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار میگردد.و در شبکه های ورزش و رسانه های فدراسیون به صورت زنده پخش خواهد شد.و همچنین لازم به ذکر است علاقه مندان میتوانند به اخبار و تصاویر این لیگ جذاب در صفحه اینستاگرامی مدیران خودرو به آدرس @official.mvm مراجعه فرمایید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو