فونیکسریمکسبهتام

در راستای توسعه فعالیت های نخستین استارتاپ حوزه لاستیک کشور صورت گرفت؛

چرخ شرق تهران از این پس با هایپرتایر می چرخد

عصر خودرو-مرکز جدید خدمات هایپرتایر در آستانه ورود به پنجمین سال فعالیت این مجموعه در شرق تهران آغاز به کار کرد.

چرخ شرق تهران از این پس با هایپرتایر می چرخد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵:۰۰
  • چرخ شرق تهران از این پس با هایپرتایر می چرخد
  • چرخ شرق تهران از این پس با هایپرتایر می چرخد
  • چرخ شرق تهران از این پس با هایپرتایر می چرخد
  • چرخ شرق تهران از این پس با هایپرتایر می چرخد
  • چرخ شرق تهران از این پس با هایپرتایر می چرخد
  • چرخ شرق تهران از این پس با هایپرتایر می چرخد
  • چرخ شرق تهران از این پس با هایپرتایر می چرخد
  • چرخ شرق تهران از این پس با هایپرتایر می چرخد
  • چرخ شرق تهران از این پس با هایپرتایر می چرخد
  • چرخ شرق تهران از این پس با هایپرتایر می چرخد
  • چرخ شرق تهران از این پس با هایپرتایر می چرخد
  • چرخ شرق تهران از این پس با هایپرتایر می چرخد
  • چرخ شرق تهران از این پس با هایپرتایر می چرخد

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، هایپرتایر استارت‌آپی در حوزه فروش آنلاین و بالانس و نصب در محل انواع لاستیک است. این مجموعه با هدف تبدیل بازار سنتی لاستیک و آپاراتی ها به یک پایگاه مدرن بر پایه خدمات دیجیتال در 23 بهمن 95 رسما فعالیتش را آغاز کرد و اکنون در آستانه ورود به پنجمین سال فعالیت، در کنار رونمایی از وب سایت جدید و توسعه ناوگان خودروهای بالانس و نصب در محل به 20 عدد، پس از تجربه موفق مرکز خدمات در غرب تهران، برای گسترش فعالیت ها، مرکز خدمات جدیدی به وسعت 360 متر در شرق تهران را افتتاح کرد.

استارت هایپرتایر :
ساسان فرقدین، مدیرعامل و موسس هایپر تایر در گفت و گو با خبرنگار ما و در زمینه راه اندازی این استارت‌آپ گفت : ایده اولیه راه اندازی این مجموعه بعد از مدتی فعالیت در بازار سنتی لاستیک در تیرماه 95 شکل گرفت و اولین خودرو خدمات سیار در شهریور ماه خریداری و تجهیز شد. همزمان پروژه طراحی وب سایت را آغاز کردیم و در نهایت در روز 23 بهمن ماه از هایپرتایر رونمایی کردیم.

هایپر تایر، امروز:
هایپرتایر بستری برای فروش انواع لاستیک های ایرانی و خارجی با امکان بالانس و نصب در محل یا در مراکز خدمات این مجموعه در غرب و اکنون در شرق تهران است. این مجموعه به بیان ساده یک فروشگاه بزرگ لاستیک فروشی و یک آپاراتی با تجهیزات مدرن در شکل و شمایل یک وب سایت است که لاستیک های ایرانی را با نرخ دولتی عرضه می کند و تایرهای خارجی آن بعضا از فروشگاه های سراسر کشور قیمت پایین تری دارند و با گارانتی رسمی 5 ساله به مشتریان عرضه می شوند. به گفته مدیرعامل این مجموعه هم اکنون 50 نیروی انسانی در هایپرتایر مشغول فعالیت هستند و با آغاز به کار مرکز خدمات شرق تهران، طی 2 تا3 ماه آینده امکان اشتغال 10 نیروی دیگر نیز فراهم می شود. فرقدین گستره فعالیت های کنونی هایپر تایر را شامل استان های تهران و البرز عنوان کرد و افزود : نخستین مرکز خدمات ما در غرب تهران است و انبار اصلی ما نیز در این مرکز قرار دارد. این مرکز با وسعت 3500 متر که شامل دو سوله 750 متری است حدود 2هزار متر فضای باز دارد و 4 یونیت مدرن نصب ثابت در آن اماده ارائه خدمات به مشتریان است. فرقدین اضافه کرد: هایپرتایر در این مرکز امکان ذخیره سازی بیش از 20 هزار حلقه انواع لاستیک سواری را دارد.
مدیرعامل هایپر تایر در پاسخ به سوالی در زمینه هدف راه اندازی شعبه شرق این مجموعه گفت: نخستین مرکز خدمات ما در منتهی الیه غرب تهران قرار دارد و از آنجایی که هدف ما پوشش تمام مناطق 22گانه است، تصمیم گرفتیم نقطه دسترسی در شرق ایجاد کنیم. فرقدین در ادامه و در تشریح مشخصات این مرکز جدید گفت : این مرکز در خیابان احسان و در نزدیکی بزرگراه زین الدین واقع شده و با وسعت 360 متر به دو یونیت مدرن نصب مجهز شده و امکان ذخیره حدود 1000 حلقه لاستیک در آن وجود دارد. فرقدین از مهمترین مزایای این مرکز جدید به دسترسی خوب به بزرگراه ها و همچنین حضور 4 تا 5 خودرو خدمات سیار هایپرتایر در این مرکز به عنوان پایلوت شرق اشاره کرد.

از شرق تهران تا سراسر ایران
مدیرعامل هایپرتایر راه اندازی مرکز جدید خدمات در شرق تهران را آغازی برای فرنچایز برند هایپرتایر در دیگر استان ها و یا به بیانی دیگر توسعه شعب عنوان کرد و گفت : ما تا کنون درخواست های متعددی از برخی استان ها نظیر خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و غربی، گیلان، مازندران، فارس، اصفهان، خوزستان و ... داشتیم. وی افزود : به دلیل وجود برخی مشکلات در حوزه صنعت و بازار تایر و همچنین محدودیت های منابع، فعلا تصمیم گرفته ایم تا عادی سازی وضعیت صنعت و بازار لاستیک و خروج فضای کسب و کار این حوزه از التهاب، راه اندازی شعب جدید در دیگر استان ها را با عجله پیش نبریم و هم اکنون در حال مطالعه و بررسی روی این موضوع هستیم. به گفته فرقدین احتمالا از حدود یک سال دیگر هایپرتایر در دیگر استان ها علاوه بر تهران و البرز نیز فعالیتش را آغاز خواهد کرد.

در مسیر مدرن سازی بازار تایر
ساسان فرقدین، مدیرعامل مجموعه هایپرتایر معتقد است که افتتاح این مرکز بخشی از مسیر طی شده توسط یک استارت‌آپ برای تجاری سازی و پیشبرد فعالیت یک تفکر جدید برای بقا در بازار است. این فعال استارت‌آپی تغییر رویه بازار تایر از فروشگاه ها و آپاراتی های سنتی به مسیر نوین را موضوعی مهم عنوان می کند که فعالان این حوزه باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

فرقدین در ادامه افزود: مسیر حرکت ما ساده و بدون مشکل نبوده چرا که تصمیم گرفتیم بازار سنتی را تغییر دهیم که مردم الزاما آماده پذیرش آن نبودند اما تلاش کردیم با صداقت، روشن بودن قیمت ها و خدمات، سرعت عمل و کیفیت در کنار پشتیبانی گسترده، بازار سنتی تایر را تغییر دهیم. وی افزود: موفقیت این بستر در پاندمی کرونا بیش از هر زمان دیگر مشخص شد به گونه ای که مشتریان با سادگی می توانستند این کالای تخصصی را در فضای وب بدون نیاز به خروج از منزل خریداری کنند و بدون نیاز به مراجعه به یک مرکز نصب و بالانس، آن را در محل بالانس و نصب کنند.

علاقمندان به آشنایی با محصولات و خدمات هایپرتایر می توانند با مراجعه به وب سایت www.hypertire.com نسبت به خرید تایر با بررسی مشخصات کامل و قیمت های شرکتی و دولتی اقدام کنند. همچنین مرکز خدمات هایپرتایر در غرب تهران واقع در جاده قدیم کرج به سمت تهران، نرسیده به شیر پاستوریزه، خیابان فتح دهم در کنار مرکز جدید خدمات شرق واقع در بزرگراه شهید زین الدین شرق، خیابان احسان، خیابان نوزدهم غربی آماده ارائه انواع خدمات به مراجعین پایتخت است. مجموعه هایپرتایر هم اکنون 20 خودرو(کامیونت) تجهیز شده برای بالانس و نصب تایر در محل را آماده ارائه خدمات به متقاضیان در تهران و کرج کرده است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
      آرشیو