فونیکسریمکسبهتام

رانندگان خودروهای با پلاک مخدوش به مقام قضایی معرفی می‌شوند

عصر خودرو- رییس اداره آموزش و ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی گفت: رانندگان خودروهای با پلاک مخدوش به مقام قضائی معرفی و خودرو نیز توقیف می‌شود.

رانندگان خودروهای با پلاک مخدوش به مقام قضایی معرفی می‌شوند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ علیرضا رحیمی افزود: طبق ماده 720 قانون مجازات اسلامی، هر گونه دستکاری عمدی در اعداد و مشخصات پلاک خودرو، تغییر شکل، مخدوش و ناخوانا کردن پلاک خودرو جرم است و مجازات 6 ماه تا یک سال حبس در پی دارد.

    وی اضافه کرد: در جریان اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه در مشهد، هر شب تعدادی خودرو با پلاک‌های مخدوش توقیف می‌شوند.
    رییس اداره آموزش و ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی با اشاره به ارسال پیامک تردد در ساعات منع تردد به مالکان خودروهای متخلف گفت: ممکن است به دلیل مخدوش کردن پلاک خودرو، پلاک خودروی به جای خودروی متخلف در سامانه ثبت و پیامک تخلف برای صاحب آن خودرو ارسال شود که این موضوع به صورت سیستمی بررسی می‌شود.
    رحیمی افزود: شهروندان نیز در صورت مواجهه با این موضوع می‌توانند با ارائه مستندات به بخش اجرائیات پلیس راهور مراجعه کنند تا نوع خودرو متخلف با پلاک خودرو جریمه شده بررسی و اصلاحات انجام شود.
    وی ادامه داد: طرح ممنوعیت تردد شبانه خودرو در مشهد از ساعت 21 تا سه بامداد همچنان در مشهد ادامه دارد و رانندگان متخلف 2 میلیون ریال جریمه می‌شوند.
    اجرای طرح منع ورودخودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا و ممنوعیت رفت و آمد درون شهری از ساعت 21 تا چهار صبح روز بعد از اول آذر ماه در مشهد و خراسان رضوی آغاز شد ‌و این طرح در حال حاضر با یک ساعت کاهش از ساعت 21 تا سه بامداد ادامه دارد.

    بنا بر آخرین اظهارات سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا کنون یک میلیون و 466 هزار و 435 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت 57 تن از بیماران مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 58 هزار و 469 تن رسیده است.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو