فونیکسریمکسبهتام

لانچیا ایپسیلون فیس لیفت ۲۰۲۱؛ هاچ بک کوپه با پیشرانه هیبرید ملایم +عکس

عصر خودرو-چیزی که امروز از نام لانچیا و افتخاراتی که این برند خودرویی بویژه در رشته اتومبیرانی رالی به خود اختصاص داده، تنها سایه ای باقی مانده که عملا توان رقابت با برندهای مطرح بین المللی را ندارد.

لانچیا ایپسیلون فیس لیفت ۲۰۲۱؛ هاچ بک کوپه با پیشرانه هیبرید ملایم +عکس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، همانطور که قبلا اشاره شد؛ لانچیا یکی از باسابقه ترین خودروسازان جهان و ایتالیا است که در سال 1906 توسط وینچنزو لانچیا پایه گذاری شد و در سال 1969 مالکیت آن به فیات واگذار شد. لانچیا بخش مهمی از شهرت خود را به دلیل ارائه محصولات خاص ویژه رالی بدست آورده است.

اخیرا تصاویری از فیس لیفت جدید هاچ بک کوچک لانچیا با نام ایپسیلون(یپسیلون) 2021 منتشر شده که در ادامه مطلب نگاهی بدان خواهیم داشت. گفتنی است؛ ایپسیلون از سال 1995 تا کنون روی خط تولید لانچیا قرار دارد و در بازار ژاپن و انگلیس با نام کرایسلر ایپسیلون نیز عرضه شده است. این خودرو در کلاس سوپر مینی ها قرار می گیرد.

نسل اول ایپسیلون از 1995 تا 2003، نسل دوم از 2003 تا 2011 و نسل سوم از 2011 تا کنون روی خط تولید قرار داشته است. در میان فیس لیفت ها و نسخه های ویژه ای متعددی از این محصول معرفی شده است.

در فیس لیفت جدید ایپسیلون الگو و گرافیک داخلی چراغ های اصلی جلو بهبود یافته و گریل(جلوپنجره) نیز بواسطه حضور عناصر کرومی جذابیت بیشتری را به نمایش می گذارد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید روی بدنه ایپسیلون در نمای جانبی یک لوگوی جدید EcoChic قرار گرفته است. در این خودرو از سیستم فیلتری استفاده شده که هوای داخل کابین را از 99 درصد آلرژن ها  و 98 درصد باکتری ها پاک می کند. همچنین برای تولید قسمت های پارچه ای از بازیافت پلاستیک های جمع آوری شده از دریای مدیترانه استفاده شده است. برای مشتریانی که تمایلی به استفاده از مواد بازیافتی را ندارند، پوشش الکانتارا به عنوان یک آپشن در نظر گرفته شده است.

در بخش پیشرانه این خودرو از نمونه هیبرید ملایم 3 سیلندر 1 لیتری استفاده شده که 70 اسب بخار خروجی دارد. در این مجموعه از یک موتور الکتریکی و باتری لیتیوم-یون نیز استفاده شده که در مقایسه با پیشرانه غیر هیبریدی 13 درصد پاک تر خواهد بود.

البته در قسمت پیشرانه گزینه های دیگری شامل نمونه 0.9 لیتری 70 اسب بخاری هماهنگ با متانول و یک نمونه 1.2 لیتری 69 اسب بخاری مبتنی بر ال پی جی وجود دارد.

قیمت پایه این خودرو برابر با 15100 دلار است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
      آرشیو