فونیکسریمکسبهتام

با خودروی برقی جدید بنز آشنا شوید

عصر خودرو- به لطف موتورهای نیرومند، مرسدس بنز این کلاس می تواند تنها در ۵.۱ ثانیه از سرعت صفر کیلومتر بر ساعت به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

با خودروی برقی جدید بنز آشنا شوید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، اگر شما قبلا سوار خودروهای شاسی بلند مرسدس بنز شده باشید، خودروی EQC احتمالا تفاوت زیادی با خودروهای شاسی بلند قبلی نخواهد داشت. مرسدس بنز اگرچه یک خودروی کاملا جدید ایجاد نکرده اما آن را با یک ویژگی جدید یعنی موتور برقی عرضه کرده است. خودروی EQC شباهت زیادی با GLC دارد. در واقع پلتفرم اصلی این خودرو تغییری نکرده اما تغییرات جدید بیشتر در زمینه ارایه یک خودرو با صدای کمتر و امنیت بالاتر بوده است. 

    نسل جدید خودروهای بنز قرار است با خودروهای جگوار آی-پیس، آیودی ای ترون و مدل ایکس تسلا رقابت کند. مرسدس با 2.5 تن وزن سنگین ترین خودرو در بین خودروهای مشابه خواهد بود اما امنیت فوق العاده بالایی دارد. بدنه فولادی خودرو حفاظت خوبی در هنگام تصادف برای سرنشینان ایجاد خواهد کرد. باتری خودرو 80 کیلووات بر ساعت است و با یک بار شارژ می تواند بین 231 تا 259 مایل مسافت را پیمود. 

    به لطف موتورهای نیرومند، مرسدس بنز این کلاس می تواند تنها در 5.1 ثانیه از سرعت صفر کیلومتر بر ساعت به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. 

    در نمای داخلی خودرو شاهد تغییرات زیادی نیستیم اما امکانات داخلی زیادی وجود دارد که شما را برای مدت ها سرگرم کند. این خودرو قابلیت زمان بندی دارد به این معنی که سرنشین می تواند مدتی قبل از سوار شدن به خودرو اطلاع دهد تا خودرو شروع به گرم شدن یا سرد شدن (بسته به فصل) کند. دستیار صوتی الکسا سرنشینان را قادر می سازد برخی از کارها را به صورت دادن فرمان انجام دهند. 

    به لطف به کارگیری سیستم های حفاظتی دقیق، امنیت شارژ برقی خودرو در شرایط پرخطرتر نظیر بارندگی افزایش محسوسی داشته است هم چنین عمر باتری نسل جدید به کار رفته در این سری نسبت به نمونه های قبلی افزایش داشته است. قیمت خودرو حدود 68 هزار پوند خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو