فونیکسریمکسبهتام

۲ شاسی بلند برقی جدید فولکس واگن برای سال ۲۰۲۱

عصر خودرو- فولکس واگن ID.۴ GTX و ID.۵ شاسی بلند‌های برقی برای سال ۲۰۲۱ هستند که طراحی آن متفاوت است.

۲ شاسی بلند برقی جدید فولکس واگن برای سال ۲۰۲۱
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران،  به دلیل انتشار بیش از حد CO2 در اروپا در سال 2020، فولکس واگن تصمیم گرفته است که نسخه متمرکز  ID.4 GTX و ID.5 کوپه را در سال 2021 به بازار عرضه کند، همچنین معرفی 20 EV تا سال 2025 بخشی از یک هدف است.

ID.4 GTX که اکنون قرار است عرضه شود از پیشرانه قوی تری نسبت به قبل برخوردار خواهد بود که گفته می‌شود قادر است کراس اوور را در 6.2 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت برساند. با این حال، این عملکرد با برد کمتر از مدل استاندارد 400 کیلومتر ارائه خواهد شد. اولین مدل آن احتمالاً در بهار عرضه خواهد شد.

در حالی که ID.4 استاندارد دور از دسترس نیست، اما برخی از خریداران نیاز به ظاهری زیبا‌تر دارند که ID.5 نسخه‌ای با ظاهری زیباتر خواهد بود. این کراس اوور الهام گرفته از کوپه با پلتفرم MEB است. طبق اطلاعاتی که منتشر شده است، نشان می‌دهد که این دو مدل دارای گزینه‌های پیشرانه یکسانی هستند، تفاوت عمده بین آن‌ها یک ظاهر طراحی شده با یک سقف قوسی است تا ظاهر آیرودینامیکی بیشتری به آن بدهد.

فولکس واگن قصد ندارد ID.5 را در ایالات متحده بفروشد و اروپایی‌ها آن را دریافت می‌کنند. دلیل این تصمیم کاملاً مشخص نیست، اما احتمالاً خودروساز می‌ترسد تقاضای کافی برای دو مدل بسیار مشابه وجود نداشته باشد.

ID.4 اولین خانواده جدید خودرو‌های فولکس واگن خواهد بود که به آمریکا می‌آید و طبق اطلاعاتی که به دست آمده، در نیمه اول سال 2021 وارد آمریکا می‌شود. این مدل با باتری 82 کیلووات ساعت استاندارد ارائه می‌شود، پیشرانه اصلی شامل یک موتور نصب شده در عقب است که 201 اسب بخار و 228 پوند فوت گشتاور تولید می کند،  یک نوع چهار چرخ متحرک نیز با قدرت 302 اسب بخار  وجود دارد.

برای تأکید بیشتر بر روی فناوری، این خودرو به طور استاندارد با صفحه نمایش 10.0 اینچی و صفحه نمایش سرگرمی 12.0 اینچی ارائه می‌شود. مجموعه ایمنی شامل هشدار برخورد به جلو با نظارت بر عابر پیاده، نظارت بر نقاط کور، کمکی برای حفظ خط و کروز کنترل تطبیقی ​​است.

ID.4 با قیمت 39995 دلار شروع می‌شود و مدل چهار چرخ متحرک با قیمت 43، 695 دلار است. خودرو‌های VW هنوز واجد شرایط اعتبار مالیاتی، 500500 دلاری فدرال هستند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو