فونیکسریمکسبهتام

همه منتظر ارزانی بیشتر هستند

معاملات بازار خودرو قفل شد

عصر خودرو- همزمان با روند کاهشی قیمت دلار بازار خرید و فروش خودرو با تشدید رکود روبرو شده و کمتر کسی حاضر به معامله است.

معاملات بازار خودرو قفل شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، بازار خرید و فروش خودرو همزمان با روند کاهشی نرخ ارز شاهد کاهش قیمتها در انواع محصولات داخلی بود اما از روز گذشته نوسانات جدید بازار ارز خرید و فروش خودرو را نیز متاثر خود قرار داده است. به نحوی که کمتر کسی حاضر به خرید خودرو بوده و همه منتظر کاهش بیشتر قیمت ها هستند.

    به اعتقاد فعالان بازار، در صورت ثبات قیمت ارز کاهش قیمت بیشتری در انواع محصولات ایران خودرو و سایپا بوجود خواهد امد اما به دلیل اینکه بازار به هیچ عنوان قابل پیش بینی نیست هرکس تمایل بخ خرید خودرو دارد تصمیم خود را به تاخیر نینداخته و نسبت به خرید خودرو اقدام کند.

    به اعتقاد فعالان بازار، با وجود روند کاهشی قیمت ها هنوز تقاضا در بازار روند کاهشی دارد و همین موضوع عاملی شده تا ان دسته از افرادی که خودروها را برای سود بیشتر در پارکینگ های خود نگه داشته باشند از سود های کلان صرف نظرکرده و خودروها را راهی بازار کرده اند اما از ان طرف کسی حاضر به خرید خودرو نیست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم