فونیکسریمکسبهتام

راه‌کارهای شرکت BMW برای تامین هزینه‌های توسعه EV

عصر خودرو- شرکت BMW ساده‌سازی خودروها را برای کاهش و تامین هزینه‌های توسعه اتومبیل‌های EV آغاز کرد.

راه‌کارهای شرکت BMW برای تامین هزینه‌های توسعه EV
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، در نگاه اول این روزها تولید اتومبیل لوکس آسان به نظر می‌رسد، در صورتی که در واقعیت اینطور نیست. از یک طرف تولید کننده باید با یک بحران مالی جهانی و ایجاد اختلال در تولید و تحویل مقابله کند. از طرف دیگر تولید کننده محدودیت دارد و به میزان محدودی توان فروش خودروهای لوکس را در چین دارد. سرانجام اگر تولید کننده می‌خواهد در مرحله رقابت همچنان باقی بماند، باید با هزینه میلیارد دلاری در فناوری EV سرمایه گذاری کند. همانطور که گفته می‌شود هر زمانی نیازمند اقدامات مربوط به همان زمان است. در این راستا شرکت BMW برای اینکه آمادگی بیشتری برای آینده داشته باشد، در برخی از استراتژی‌های خود تجدید نظر می‌کند. خبرگزاری‌ها اخیرا گزارشی مبنی بر اینکه این شرکت خودروساز باواریایی دامنه مدل‌های خود را کم کرده و تعداد موتورهای موجود و سبک‌های بدنه را کاهش می‌دهند، منتشر کرده است.

    نیکولاس پیتر مدیر امور مالی BMW، بدون اشاره به جزئیات خاصی به یک نشریه گفت که تولید کننده با تمرکز بر ویژگی‌های محبوب‌تر، پیچیدگی گزینه‌هایی که به مشتریان خود ارائه می‌دهد را کاهش خواهد داد.

    احتمال فروش بسیار بالای شرکت BMW در آینده‌ای نزدیک
    پیتر گفت که اطمینان دارد اگر شرکت BMW فعالیت خود را پس از اواسط ماه فوریه دوباره شروع شود می‌تواند فروش خوب سه ماهه اول سال جاری را به ارمغان بیاورد که می‌تواند به سطح قبل از ویروس کرونا برسد. نهایی کردن جزئیات معامله Brexit نیز باید به این مساله کمک کند. همچنین در پی برنامه‌های این شرکت برای افزایش سهام خود در سرمایه‌گذاری مشترک چین از 50 درصد به 75 درصد نیز افزایش یافته است. پیتر در مصاحبه‌ای که در دفتر مرکزی BMW در مونیخ انجام شد گفت: ما در مورد آینده دور صحبت نمی‌کنیم، اما این هدفی است که ما به طور سیستماتیک در کوتاه مدت به دنبال آن هستیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو