فونیکسریمکسبهتام

کشف ۲۴۰ هزار حلقه لاستیک احتکاری در شرق تهران

عصر خودرو- رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از شناسایی چهار انبار لاستیک‌های داخلی و خارجی و کشف ۲۴۰ هزار حلقه انواع لاستیک احتکاری و قاچاق خودرو‌های سبک و سنگین خبر داد.

کشف ۲۴۰ هزار حلقه لاستیک احتکاری در شرق تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با احتکار، قاچاق کالا و ارز، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی چهار انبار لاستیک احتکاری و قاچاق را در شرق تهران شناسایی و بررسی دقیق موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
    وی افزود: کارآگاهان پس از اطمینان کامل و شناسایی دقیق محل دپو لاستیک‌ها با هماهنگی مقام قضائی، به همراه کارشناسان تعزیرات حکومتی و وزارت صمت در بازرسی از این انبار‌ها حدود 240 هزار حلقه انواع لاستیک داخلی و خارجی احتکارشده و قاچاق را به همراه 1500 طاقه پارچه قاچاق و فاقد مجوز‌های لازم از انبار دیگری کشف کردند.

    رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: در این عملیات پلیس، انبار‌ها پلمب و متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

    سردار مقیمی اضافه کرد: احتکار و قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می‌شود که بایستی با آگاهی بخشی به مردم و مقابله هدفمند با این پدیده قبیح اجتماعی، قدم‌های مفید و موثر در جهت کاهش اثرات منفی آن در جامعه و حمایت از تولید کنندگان داخلی برداریم.

    رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان ضمن تقدیر و تشکر از هموطنان از آنان خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف و جرم و یا فعالیت‌های غیر قانونی اقتصادی موضوع را از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط