فونیکسریمکسبهتام

کمپین طراحی شرکت مدیران خودرو ، راهی برای کشف استعدادهای جوان

عصر خودرو- شرکت مدیران خودرو از ماه گذشته در اقدامی جالب مسابقه طراحی خود را اعلام نمود ، که در آن از کلیه افراد علاقمند و دارای استعداد و تفکر طراحی خودرو دعوت به عمل آمد تا خودروی ایده ایی خود را به تصویر کشیده و برای این شرکت ارسال نماید ، این گونه مسابقات در نوع خود میتواند بسیار مفید و سودمند باشد.

کمپین طراحی شرکت مدیران خودرو ، راهی برای کشف استعدادهای جوان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، هدف شرکت مدیران خودرو از اجرای این پروژه شناسایی استعدادهای جوان طراحی خودرو میباشد . طراحی خودرو در کشورهای صاحب صنعت از اهمیت فوق العاده و استراتژیک برخوردار است اما متاسفانه در کشور ما به علت وضعیت صنعت خودرو کشور که عملا مونتاژکار است و یا اگر محصولی طراحی شود اصولا تغییری تا چند ده سال صورت نمیگیرد و به جز موارد محدود طراحی که بعضا با مشارکت مشاوران خارجی بود شاید استفاده از توان و استعدادهای کشور انگشت شمار بوده.

    در ایران ما طراحان بزرگی داریم که  هم اکنون در شرکتهای بزرگی چون مرسدس بنز ، بی ام و ، لینکلن و.... مشغول به کار میباشند   و همچنین طراحان و استعدادهای بزرگی نیز در داخل کشور داریم که متاسفانه تا کنون از توانایی آنها استفاده نشده است.

    در اجرای این کمپین شرکت مدیران خودرو از راهنمایی های جناب آقای علیرضا محمد زاده از طراحان و کارشناسان به نام در این زمینه که دارای سوابق و تجارب ارزنده ایی  نیز میباشد استفاده شده ، همچنین در ترکیب تیم داوری نهایی نیز در کنار تیم تحقیق و توسعه وابسته به شرکت مدیران خودرو برخی از طراحان برجسته ایرانی با سابقه ارزنده و درخشان در خودروسازی های معتبر نیز حضور خواهند داشت.

    شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین سازنده خودرو در بخش خصوصی کشور همواره در تلاش بوده تا خودروهایی زیبا و با طراحی به روز را به جامعه مصرف ایرانی معرفی نماید ،و از این روی بر طبق روال خود از استعدادهای طراحی به عنوان یکی از مهم ترین بخش های توسعه صنعت خودرو حمایت میکند تا با انجام این مسابقه کمک به کشف  استعدادهای ناشناخته و ایجاد انگیزه در جوانان علاقمند نماید تا مسیر درستی را در جهت پرورش و رشد علایق و استعدادهای خود به کار گیرند . این مسابقه از اواخر آبان ماه آغاز شده و تا اواخر دی ماه ادامه میابد و علاقمندان طراحی خودرو میتوانند با شرکت در این مسابقه هم از جوایز ارزشمند آن  استفاده نمایند  و راه درست و علمی را برای ارتقاء  توانمندی خود برای شکل دادن به آینده ایی درخشان بیابند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو