فونیکسریمکسبهتام

بستیون X۴۰؛ شاسی بلند اقتصادی فاو با پیشرانه تنفس طبیعی +عکس

عصر خودرو- بسترن یکی از برندهای خودرویی چینی است که در بازار ایران نیز تعدادی از محصولات آن حضور داشته اند. این شرکت در واقع زیرمجموعه ای از گروه فاو محسوب می شود که اخیرا نام خود را به بستیون تغییر داده است. محصولات این برند سابقه حضور در بازار ایران را نیز دارند.

بستیون X۴۰؛ شاسی بلند اقتصادی فاو با پیشرانه تنفس طبیعی +عکس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، در ادامه مطلب امروز یکی از کراس اوورهای فاو در برند بستیون یا بسترن را انتخاب کرده ایم که با مدل  X40 در بازار چین ارائه و قیمتی بین 10220 تا 14800 دلار دارد.

ابعاد
این کراس اوور جمع و جور و اقتصادی از منظر ابعاد برابر با 4310 میلیمتر در طول، 1780 میلیمتر در عرض و 1680 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2600 میلیمتر است. ارتفاع خودرو از سطح زمین برابر با 180 میلیمتر و وزن خالص 1290 تا 1325 کیلوگرم است. رینگ ها در حال استاندارد 17 اینچی هستند.

پیشرانه
در بخش پیشرانه تمامی تریم ها با موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی 114 اسب بخاری عرضه می شود که گشتاوری معادل 155 نیوتن متر دارد. ظرفیت باک 50 لیتر است. اما تفاوت در فناوری سیستم سوخت رسانی و نوع جعبه دنده در شاخص مصرف سوخت اثر گذار است. در بخش جعبه دنده نمونه 5 سرعته دستی و 6 سرعته اتوماتیک عرضه می شود.

شاخص مصرف سوخت:

در شهر 7.8 لیتر، در بزرگراه 5.7 لیتر و در حالت ترکیبی 6.7 لیتر.
در شهر 9 لیتر، در بزرگراه 5.8 لیتر و در حالت ترکیبی 6.9 لیتر.
خودور در تمامی تریم ها فاقد سامانه تمام چرخ محرک است.

کابین
پلاستیک به کار رفته در کابین کیفیت بالایی ندارد و از امکانات این فضا می توان به: سیستم تهویه غیر اتوماتیک در تمامی تریم ها، استارت دکمه ای، درب صندوق الکتریکی، نورپردازی  داخلی، بلوتوث، یو اس بی، نمایشگر لمسی سیستم سرگرمی، گرم کن و تهویه صندلی هر دو ردیف، استراحتگاه دستی جلو و عقب، پوشش چرم دور فرمان، پاور ویندوز جلو و عقب، اسکای روف الکتریکی، آینه ها با تنظیم الکتریکی، برف پاک کن عقب، گرم کن آینه های جانبی و ... اشاره کرد.

ایمنی
در بخش ایمنی نیز مواردی چون: کروز کنترل، ورود بدون کلید، نشانگر فشار باد لاستیک ها، رادار پارک جلو و عقب، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار حرکت در سربالایی، دوربین عقب، نور بالای تطبیقی، دی لایت، ایربگ، ایزوفیکس و ... قابل اشاره هستند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
      آرشیو