فونیکسریمکسبهتام

بهترین ماشین برای داخل شهر چیست؟

عصر خودرو- محال است در شهرهای بزرگ و حتی کوچک زندگی کنید و حداقل یک بار به فکر خرید اتومبیل شخصی برای رفت و آمد نیفتاده باشید.

بهترین ماشین برای داخل شهر چیست؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در حقیقت یکی از مهم‌ترین اهداف مالی افرادی که در شهرها زندگی می‌کنند، خرید خودرو است. چراکه هم می‌تواند یک شیوه از سرمایه گذاری باشد و هم دردسرهای رفت و آمد با وسایل نقلیه عمومی را از دوش آن‌ها برخواهد داشت. اما کمتر پیش می‌آید که افراد قبل از انتخاب و خرید خودرو به این فکر کنند که این ماشین چقدر برای عبور و مرور در شهر مناسب است؟ چند درصد از ویژگی‌های ماشین خوب برای شهر را دارد؟ پاسخ به این سوالات به شما کمک می‌کند تا نسبت به خرید خود دقت بیشتری داشته باشید. در این مطلب به شما می‌گوییم که برای خرید ماشین شهری باید به چه مواردی توجه کنید و چه مدل‌هایی پیشنهاد ما به شما هستند.

    خودروهایی با موتور قوی و قیمت به صرفه؛ سند اعتبار خودروی مناسب شهر
    حتما اولین مورد در چک لیست ویژگی‌های خودروی مورد نظر شما، ویژگی‌های موتور و به طور کلی مشخصات فنی خودرو است. اگر شهرنشین هستید، این ویژگی‌ها اهمیت بیشتری برای شما پیدا خواهد کرد.
    یکی از مهم‌ترین مشکلات شهرنشینی، ترافیک اتوبان‌ها است. به همین دلیل جعبه دنده و ترمزها، باید استاندارد باشند تا در زمان کوتاه دچار استهلاک نشوند. بهترین خودروهای شهری آن‌هایی هستند که به طور معمول 4 یا 6 سیلندر دارند و انتقال قدرت از موتور در آن‌ها به خوبی انجام می‌شود. در ادامه با به صرفه‌ترین خودروهایی که از نظر موتور استاندارد هستند آشنا شوید.

    1- ماشین دنا؛ خودرویی برای اتوبان‌های شلوغ کلان شهر
    دنا یکی از محبوب‌ترین خودروهای تولیدی ایران‌خودرو در سال‌های اخیر بوده که با ظاهر زیبا و مشخصات فنی استاندارد، توانسته رضایت مشتریان را تا حد خوبی جلب کند. این ماشین با موتور 4 سیلندر قدرتمند خود و با وجود امکاناتی مانند سیستم هشدار موانع و عیب یابی هوشمند یکی از امن‌ترین ماشین‌های شهر به حساب می‌آید. ماشینی که قیمت آن با وجود امکانات زیاد، در این روزها به صرفه و مانند یک سرمایه گذاری به نظر می‌رسد.

    2- رانا؛ ماشین محبوب شهری با مشخصات فنی قابل اعتماد
    اگر به دنبال یک خودرو خانوادگی برای سطح شهر هستید، "رانا" می‌تواند به نسبت قیمت متناسب و موتور قابل اعتماد، بهترین انتخاب برای شما باشد. در حقیقت "رانا" با موتور 4 سیلندر و TU5 عرضه شده و با شتاب متناسبش یک خودروی قابل اعتماد در خیابان‌های شهر خواهد بود.
    قیمت این خودرو با توجه به امکانات به روز آن بسیار به صرفه‌تر از بسیاری از ماشین‌های امروزی است. همچنین می‌توانید با آگاهی از شرایط فروش اقساطی خودرو "رانا"، با هزینه‌های کم صاحب این خودرو شوید.

    استهلاک پایین و طراحی بدنه شهری؛ بهترین‌ها با دوام‌ترین هستند!
    گاهی با پرداخت هزینه‌های کم برای یک خودرو، باید بعد از خرید و هرچندوقت یک بار هزینه‌های سنگینی را صرف تعمیرات آن اکنید. این اتفاق به ویژه در شهر بسیار مرسوم است. چرا که عبور و مرور در شهر با شرایطی همچون ترافیک‌های سنگین و خیابان‌های غیراستاندارد می‌تواند دوام و عمر ماشین شما را به سرعت کاهش دهد. بنابراین ماشین‌هایی را انتخاب کنید که طراحی شهری مناسب و استهلاک کم دارند. محبوب‌ترین نمونه ماشین شهری را بشناسید.
     

    پژو206 و پژو 207؛ اولین انتخاب برای خرید ماشین در شهر
    تا چند سال گذشته "پراید" اولین انتخاب برای خرید ماشین شهری بود. اما این روزها با نگاهی به سطح اتوبان‌های شهری متوجه می‌شوید که "206" یکی از پرطرفدارترین خودروهایی است که شهرنشین‌ها برای خود انتخاب می‌کنند.
    207 نیز با شرایط مشابه "206" اما با امکانات بالاتر، گزینه‌ای متناسب با شهر است. علاوه بر طراحی ظاهری مناسب، امکاناتی مانند مصرف متعادل سوخت، وجود شاخص استاندارد آلایندگی و گیربکس 4 ساعته اتوماتیک باعث می‌شود که به شکلی جدی به این خودرو برای سطح شهر اعتماد کنید.
    اگر تنها به دلیل نقد نبودن پول خود از خرید این مدل صرف نظر کرده‌اید، می‌توانید بافروش اقساطی پژو207 ایران‌خودرو این نگرانی را رفع کنید و خودروی موردعلاقه خود را خریداری کنید.

    مصرف سوخت پایین؛ مهم‌ترین ویژگی خودروهای شهری
    درصد زیادی از افراد شهرنشین در بهترین حالت هر روز ناچار به پیمودن حدود 10 تا 15 کیلومتر برای رسیدن به محل کار خود هستند. این موضوع نشان می‌دهد که علاوه‌بر هزینه استهلاک، مصرف سوخت نیز یکی از هزینه‌های سنگین خودرو در شهر است.

    به همین دلیل انتخاب خودروهایی با مصرف سوخت کمتر، به شما کمک می‌کند که هم هزینه‌های ماشین را کنترل کنید و هم انتخاب بهتری داشته باشید. حتی اگر خودروهایی با مصرف سوخت پایین در دسته خودروهای گران‌تری هستند، با خرید اقساط خودرو انتخاب برای شما ساده‌تر خواهد شد.



    خرید خودروهای هیبریدی؛ انتخابی ماندگار با مصرف سوخت کم در شهر
    خودروهای هیبریدی، نسل جدیدی از ماشین‌ها هستند که درست به دلیل دغدغه‌های شهری تولید شده‌اند. این خودروها درصد کمی سوخت‌بنزین دارند و نیروی خود را از برق یا سوخت‌های دیگر تامین می‌کنند. در ایران نیز انواع ماشین هیبریدی برای خرید وجود دارد که از میان آن‌ها می‌توان به سوناتا هیبریدی و اپتیمای هیبریدی اشاره کرد.

    خرید اقساطی انواع خودروهای شهری داخل و خارجی از سپندخودرو
    هزینه خرید اتومبیل با مشخصات فنی مطلوب و استهلاک کم، در این شرایط زمانی بسیار بالا است. بنابراین افرادی که در شهر سکونت دارند، می‌توانند به جای خرید نقد، از امکان خرید اقساطی خودرو استفاده کنند. البته انتخاب یک عرضه کننده خودرو قابل اعتماد با اقساط منصفانه کمی دشوار است. پیشنهاد ما به شما این است که به برندهای قدیمی اعتماد کنید.
    سپندخودرو یک نام آشنا و قدیمی در این حوزه است. در سایت سپندخودور می‌توانید انواع ماشین داخلی و خارجی را با اقساط فوق العاده و شرایط تحویل عالی خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191072104 تماس بگیرید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم