فونیکسریمکسبهتام

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرودیزل خبر داد:

آغاز تحویل اتوبوس‌های ساخت داخل به شهرداری‌ها

عصر خودرو- معاون بازاریابی و فروش ایران خودرودیزل، از آغاز واگذاری اتوبوس‌های ساخت داخل به شهرداری‌ها خبر داد.

آغاز تحویل اتوبوس‌های ساخت داخل به شهرداری‌ها
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از صداوسیما، سعید لیلاز افزود: هم اکنون اتوبوس‌های تولیدی خود را به شهرداری‌های تهران و کرمان تحویل داده ایم همچنین در حال تحویل به شهرداری مشهد هستیم ضمن اینکه با 10 شهرداری نیز برای تولید و تحویل اتوبوس مذاکراتی در حال انجام داریم.

    معاون بازاریابی و فروش ایران خودرودیزل ادامه داد: همین اتوبوسی را که در تهران تحویل می‌دهیم اگر بخواهند وارد کنند 20 تا 30 درصد گرانتر در می‌آید، زیرا حدود 15 هزار یورو هزینه حمل آن می‌شود

    وی گفت: این مجموعه، آمادگی دارد سالانه سه تا چهار هزار اتوبوس را با داخلی سازی بیش از 50 درصدی، تولید کند.

    لیلاز افزود: از محل ساخت داخل قطعات اتوبوس، سالانه 70 هزار یورو صرفه جویی ارزی داریم یعنی ما توانسته ایم موتور، محورها، شاسی و بدنه را در اخل تولید کنیم که ارزش افزوده بالایی نصیب ما کرده است.

    وی با بیان این که طرفدار ممنوعیت واردات اتوبوس نیستم گفت: این که در قوانین تحریم امریکا علیه ایران، واردات خودروی ساخته شده از تحریم مستثنی شده باید ما را به فکر بیاندازد از این رو تصمیم گیران باید میان واردات و ساخت داخل به صورت عادلانه رفتار کنند، زیرا در حالی که قیمت گذاری در محصولات ما از طرف سازمان‌های نظارتی مانند سازمان حمایت انجام می‌شود واردکننده هیچ محدودیتی ندارد.

    لیلاز ادامه داد: اگر شرایط مساوی میان واردات و تولید داخل رعایت شود اتوبوس‌های تولیدی خود را از نظر ارزشی پنج درصد ارزانتر و از نظر زمانی نیز زودتر از مشابه خارجی به مشتری تحویل خواهیم داد.

    معاون بازاریابی و فروش ایران خودرودیزل گفت: توصیه نمی‌کنم حتی یک اتوبوس وارد شود، زیرا ظرفیت ساخت اتوبوس در داخل کشور وجود دارد و از نظر قیمت و زمان تحویل نیز رقابتی‌تر هستیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو