فونیکسریمکسبهتام

رئیس کلانتری ولنجک مطرح کرد؛

دستگیری سارق لوازم خودرو با ۳۵ فقره سرقت

عصر خودرو- رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک از دستگیری یک سارق لوازم خودرو و اعتراف به ۳۵ فقره سرقت خبر داد.

دستگیری سارق لوازم خودرو با ۳۵ فقره سرقت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ قاسمی رئیس کلانتری 163 ولنجک با اشاره به دستگیری یک سارق لوازم خودرو اظهار کرد: در پی افزایش سرقت لوازم خودرو در منطقه ولنجک، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

     

    وی عنوان کرد: ماموران در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند، سارقان ابتدا خودرو‌های فاقد لوازم بازدارنده و پارک شده در مکان‌های کم تردد را شناسایی کرده و پس از مراجعه کردن به آن‌ها در ساعات خلوت روز، با شیوه‌های مختلف، درب خودرو‌ها را باز کرده و لوازم داخل آن‌ها را سرقت می‌کنند.


    رئیس کلانتری ولنجک گفت: در ادامه ماموران با انجام اقدامات گسترده پلیسی و گشت زنی‌های مکرر در مناطق وقوع سرقت، سارقی را در حال پرسه زنی در اطراف یک خودرو، شناسایی کرده و پس از تحت تعقیب قرار دادن وی، در یک فرصت مناسب متهم را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.


    سرهنگ قاسمی تصریح کرد: متهم در کلانتری به 35 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اقرار و اظهار داشت، تعدادی از لوازم سرقتی در داخل منزلش موجود است.


    وی افزود: با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران کلانتری به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند، 60 قلم اموال مسروقه را کشف کنند.


    رئیس کلانتری ولنجک مطرح کرد: با دستور قضائی متهم برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی مال باختگان و مالخران به پلیس آگاهی انتقال یافت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط