فونیکسریمکسبهتام

آغاز تحقیق و تفحص از فولکس واگن

عصر خودرو- کمیسیون تجارت بین‌الملل ایالات‌متحده، تحقیق و تفحصی را آغاز کرده تا روشن شود آیا خودروساز آلمانی فولکس واگن حق و حقوق ثبت اختراع کمپانی انگلیسی جگوار لندرور را نقض کرده است یا خیر.

آغاز تحقیق و تفحص از فولکس واگن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، در ماه نوامبر 2020 کمپانی جگوار لندرور که سهام عمده آن متعلق به شرکت هندی تاتاموتورز است شکایتی علیه برندهای پورشه، لامبورگینی و آئودی از گروه خودروسازی فولکس واگن به کمیسیون تجارت بین‌الملل برد تا جلوی واردات این خودروها را به دلیل نقض ثبت اختراع این شرکت در زمینه «سامانه‌های کنترل خودرو» با کاربرد در رانندگی آفرود را بگیرد.

    فولکس واگن دربیانیه‌ای اعلام کرد که در حال بررسی موضوع و انتخاب اقدام‌ها و گام‌های بعدی است، در این بیانیه آمده است «ما با متولیان و مقام‌های مسوول تحقیق و تفحص همکاری خواهیم کرد. در حالی که ما نمی‌توانیم در مورد جزئیات این پرونده اظهار نظر کنیم، اما از موضع خود با قدرت دفاع خواهیم کرد.»

    جگوار لندرور JLR هم گفته است: این خودروها از اختراعات ثبت شده JLR استفاده کرده‌اند بدون آنکه« اجازه بگیرند یا پولی پرداخت کنند» مخصوصا ثبت اختراعی که برای «بهبود سامانه رانندگی در سطوح مختلف به ویژه آفرود» مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم