فونیکسریمکسبهتام

تعداد خودروهای جریمه شده در ممنوعیتهای کرونایی آذر از یک میلیون عبور کرد

عصر خودرو- نیروی انتظامی در تشریح عملکرد خود در محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های مرتبط با کرونا از اول آذرماه تا دیروز از جریمه بیش از یک میلیون و ۱۸۳ هزار دستگاه خودرو در طرح ممنوعیت تردد شبانه خبر داد.

تعداد خودروهای جریمه شده در ممنوعیتهای کرونایی آذر از یک میلیون عبور کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، نیروی انتظامی در تشریح عملکرد خود در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا از تاریخ اول آذرماه تا روزگذشته، 28 آذرماه، اعلام کرد که در مجموع بیش از 268 هزار نیروی خود را برای اجرای این طرح در 1958 نقطه از کشور به کار گرفته است که مجموع این اقدامات منجر به کاهش 29 درصدی تردد خودروها در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال قبل در معابر درون و برون شهری شده است.

    نیروی انتظامی همچنین در مورد اقدامات انتظامی مرتبط با صنوف نیز اعلام کرد که طی این مدت از 918هزار و 90 واحد صنفی در سراسر کشور بازدید به عمل آمده که به 490 هزار و 866 مورد تذکر داده و برای 77هزار و 141 مورد نیز صورت جلسه تشکیل شده است. 25هزار و 811 واحد صنفی نیز پلمب شده‌اند.

    در طول این چهار هفته دو میلیون و 66هزار و 656 راننده خودروی سواری نیز تذکر لسانی دریافت کرده و از سفر یک میلیون و 178هزار و 151 دستگاه خودرو نیز جلوگیری شده و آنان به مبداء خود بازگشته‌اند.

    همچنین تعداد یک میلیون و 183هزار و 366 دستگاه خودروی سواری نیز در طرح ممنوعیت و محدودیت تردد شبانه جریمه شده‌اند. 776هزار 692 دستگاه خودرو نیز در مناطق نارنجی و 522هزار و 25 دستگاه خودرو نیز در مناطق قرمز جریمه شده‌اند.

    طی این 28 روز یک میلیون و 373 هزار و 971 پیامک نیز برای رانندگی خاطی ارسال شده است.

    نکته قابل توجه در اجرای این طرح کاهش تصادفات رانندگی و پیامدهای ناشی از آن است، به طوریکه در این مدت آمار تصادفات 38 درصد، متوفیان سر صحنه تصادفات 39 درصد و مجروحین تصادفات نیز28 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو