فونیکسریمکسبهتام

فرماندار آبیک خبر داد:

جریمه ۳۰۸ خودروی ناقض محدودیت‌های کرونایی در قزوین

عصر خودرو- فرماندار آبیک گفت: رانندگان ۳۰۸ خودروی ناقض محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان از سوی پلیس و دوربین‌های نظارتی جریمه و اعمال قانون شدند.

جریمه ۳۰۸ خودروی ناقض محدودیت‌های کرونایی در قزوین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایلنا، شهرام احمدپور  با اعلام این خبر افزود: تا شب گذشته 74 خودرو به دلیل عدم رعایت منع تردد در شهرهای نارنجی و قرمز اعمال قانون شده اند که جریمه 61 خودرو یک میلیون تومانی و جریمه 13 خودرو نیز 500 هزار تومانی بوده است.

    نماینده عالی دولت در شهرستان آبیک اضافه کرد: 234 خودروی شخصی نیز به دلیل عدم رعایت منع مقررات تردد از ساعت 21 تا چهار صبح در شهرستان آبیک مشمول جریمه 200 هزار تومانی شدند که در مجموع 308 خودروی متخلف، یک میلیارد و 143 میلیون ریال جریمه شده اند.

    این مسئول گفت: از آغاز اعمال محدودیت های کرونایی به 815 خودرو که سرنشینان آنان ساکن شهرستان آبیک نبودند اخطار و تذکر لازم داده و بازگردانده شدند اما جریمه نشدند.

    فرماندار آبیک با اشاره به استقرار ایست و بازرسی‌ها در نقاط ورودی و خروجی این شهرستان، خاطر نشان کرد: ورودی‌های شهرستان آبیک از شرق شامل ورودی اتوبان و جاده گازرسنگ مسدود است و با همکاری نیروی انتظامی و راهور به شکل شبانه روزی نسبت به جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به شهرستان اقدام لازم صورت می‌گیرد.

    احمدپور ادامه داد: میزان اجرای محدودیت‌های ابلاغی در حوزه های تجازی، بازرگانی و خدماتی در شهرستان آبیک طی هفت روز گذشته، 98 درصد بوده و همچنین در روزهای گذشته 6 واحد صنفی و 2 آموزشگاه به دلیل عدم رعایت محدودیت ها پلمب شده اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط