فونیکسریمکسبهتام

ناتیلوس ۲۰۲۱؛ بروز رسانی یک اتاق لوکس به سبک لینکلن +عکس

عصر خودرو- لینکلن با انتشار تصاویر مربوط به شاسی بلند ناتیلوس با مدل ۲۰۲۱ از تغییرات جزئی در نمای ظاهری اما بروزرسانی جدی در فضای داخل کابین این محصول جذاب خبر داده است.

ناتیلوس ۲۰۲۱؛ بروز رسانی یک اتاق لوکس به سبک لینکلن +عکس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، ناتیلوس در نمای ظاهری همچنان از زبان طراحی شناخته شده برای خودروهای مرتفع با برند لینکلن استفاده می کند. چراغ های اصلی کم ارتفاع و توسعه یافته در عرض به همراه گریل(جلوپنجره) کرومی چهره ای آرام و متین برای این کراس اوور ایجاد کرده اند.

در نمای عقب نیز چراغ های اصلی به یکدیگر متصل هستند و منظره ای لوکس و جذاب را ایجاد کرده اند.

رینگ های آلومینیومی در حالت استاندارد 21 اینچی هستند.

کابین
اینجا کیفیت حرف اول را می زند زیرا مواد اولیه مورد استفاده در سطح بسیار بالایی قرار دارند و برای هماهنگی جزئیات با یکدیگر نیز دقت بالایی مدنظر قرار داشته است.

پوشش چرمی صندلی ها بافت سوزنی به شکل لوگوی لینکلن دارد. همین کیفیت برای بخش های داخلی درب ها و کنسول اصلی نیز استفاده شده است. نمایشگر اصلی 13.2 اینچی لمسی برای تنظیمات سیستم سرگرمی در حالت تبلیتی و بطور عمودی روی کنسول اصلی قرار گرفته و با آخرین نسخه از نرم افزار اختصاصی سینک4 کمپانی فورد هماهنگ شده است.

زیر این نمایشگر دریچه های سیستم تهویه در حالت افقی و باریک قرار دارند و پایین تر نیز دکمه های پیانویی تنظیمات مرتبط را مشاهده می کنیم.

از دیگر امکانات می توان به نشانگر دیجیتال آمپر، شارژر بی سیم، تهویه و گرم کن صندلی ها، سیستم تهویه اتوماتیک، سانروف و ... اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز مواردی مانند: ریموت استارت، استارت دکمه ای، دوربین 360 درجه، کروز کنترل تطبیقی، سنسورهای برخورد، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط و ... اشاره کرد.

پیشرانه
نمونه پایه 2 لیتری 4 سیلندر توربو برابر با 250 اسب بخار  خروجی و 380 نیوتن متر گشتاور دارد. موتور قدرتمندتر 6 سیلندر 2.7 لیتری با 335 اسب بخار خروجی و گشتاور 515 نیوتن متر نیز در کاتالوگ فروش قرار دارد. در بخش جعبه دنده نیز از نمونه 8 سرعته اتوماتیک استفاده شده است.

در موتور 4 سیلندر سامانه تمام چرخ محرک فقط در حالت آپشن ارائه می شود.

قیمت دقیق این خودرو که سال آینده روانه بازار خواهد شد همچنان نامشخص است اما با توجه به برچسب پایه 41 هزار دلاری مدل 2020 پیش بینی می شود مدل 2021 مقداری بالاتر از 41 هزار دلار قیمت بخورد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو