فونیکسریمکسبهتام

در پی افشای روش های جدید اخاذی امدادگران غیرمجاز

با یک تماس از گزند امدادخودروهای‌متفرقه در امان باشید

عصر خودرو- بروز خرابی در خودرو در مسیر های شهری و برون شهری امری اجتناب ناپذیر و غیر قابل پیشبینی است. رانندگان در این شرایط به دنبال درخواست امداد ممکن است با تبلیغات محلی یا امدادگران بی‌نام و نشانی روبرو شوند که با پیشنهاد برطرف کردن مشکل وارد عمل می شود اما در نهایت خسارات فراوان مالی و فنی بوجود بیاورند که غیر قابل پیگیری و اصلاح است. امداد استاندارد خودرو در زمان نیاز، موضوعی است که با پوشش گسترده در سراسر کشور از سوی امداد خودروهای مجاز فراهم شده است.

با یک تماس از گزند امدادخودروهای‌متفرقه در امان باشید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، رانندگان در زمان بروز هر گونه مشکل فنی و یا نیاز به حمل خودرو با یک تماس یا نصب اپلیکیشن ایساکو می‌توانند در سریع ترین وقت، امداد مورد نیاز را بر اساس استاندارد ها دریافت کنند اما در صورت انتخاب امداد خودروهای متفرقه مشکلات متعددی در کمین‌شان خواهد بود.

    انتخاب امدادخودروهای مجاز مزیت های فراوانی دارد که از آن جمله می توان به اعزام امدادگر در کمترین زمان، گارانتی قطعات تعویض شده، استفاده از قطعات اصلی، ارایه فاکتور رسمی، امکان ارتباط با مدیران و وجود پل ارتباطی جهت شکایات و رسیدگی به گزارشات مشتری اشاره کرد. این در حالی است که در صورت انتخاب امدادخودروهای غیر مجاز نه تنها هیچ یک از خدمات ذکر شده را دریافت نمی کنید بلکه مرجع مشخصی برای پیگیری، شکایت و احقاق حق مشتری نیز وجود ندارد.

    گزارش های متعددی مبنی بر تخلفات عجیب از سوی امدادخودروهای متفرقه طی هفته های اخیر منتشر شده که نگرانی از کلاهبرداری این سودجویان را بیشتر کرده است. بر همین اساس و با استناد به گزارش های منتشر شده از رسانه های معتبر، امدادگران متفرقه بعضا اقدام به از کار انداختن خودرو کرده و سپس به عنوان امداد خودرو گذری، اقدام به حل مشکل خودرو و دریافت وجوه مختلف خارج از عرف و تعرفه از مشتریان می کنند. از طرف دیگر در بسیاری از موارد مشاهده شده است که امدادخودروهای متفرقه، تعمیرات غیراستاندارد و بعضا غیرضروری را روی خودروها انجام می دهند که موجب بروز صدمات مختلف می شود که ناشی از عدم آگاهی این افراد از نقشه‌های فنی و قطعات جدید و راهکارهای نوین تعمیرات است. این در حالی است که نیروهای آموزش دیده در ناوگان امدادخودروهای مجاز در پی دوره های آموزشی مستمر، اطلاعات به روز در زمینه تعمیرات فنی و قطعات جدید دارند و این موضوع موجب ارائه خدمات متناسب با خرابی خودروها و جلوگیری از بروز صدمات بیشتر برای خودرو می شود.

    امداد خودرو ایران به عنوان یکی از نهاد های پیشرو در حوزه امدادرسانی به محصولات ایران خودرو با شماره سراسری 096440 و اپلیکیشن ایساکو، همواره در سراسر جاده های کشور و شهر ها، آماده ارائه خدمات به متقاضیان است. متقاضیان در صورت بروز هر گونه مشکل در خودروشان تنها با تماس با این شماره یا با استفاده از اپلیکیشن ایساکو می توانند در اسرع وقت، نسبت به دریافت سرویس امدادی اقدام کنند و از طرف دیگر در صورت ثبت سفارش امداد از طریق این شماره، مراحل امدادرسانی به صورت لحظه‌ای از سوی مرکز تماس امداد خودرو ایران پیگیری می شود و رضایت مشتریان از هزینه پرداختی و سرویس دریافتی در هر لحظه پایش می شود.

    خدمات ارائه شده از سوی امداد خودرو ایران در طول دوره گارانتی شامل خدمات بالینی و حمل برای انواع محصولات ایران خودرو  رایگان است و پس از اتمام دوره گارانتی نیز تمامی هزینه ها بر اساس تعرفه های مصوب ارائه می شود. همچنین توجه به این نکته ضروری است که خودروهای امدادرسان مجاز، مشخصه هایی نظیر دورنویسی مشخص با کد امدادگر، شماره تماس و چراغ گردان دارند و پیش از رسیدن امدادگر به شما، کد مربوطه برای شما پیامک می شود چرا که بعضا مشاهده شده برخی از امدادگران غیرمجاز، اقدام به رنگ آمیزی خودرو مشابه خودروهای امدادرسان مجاز می کنند.

    سیدعباس میرحسینی مدیرعامل امداد خودرو ایران ضمن اعلام آمادگی شبانه روزی امدادگران این مرکز برای ارائه خدمات به مشتریان گفت: در مرکز پاسخگویی مشتریان بیش‌ از 300 کارشناس پاسخگو حضور دارند و خدمات خود را با بهره گیری از یک‌هزار و سیصد ناوگان تخصصی در سطح کشور ارائه کنیم. وی افزود : میانگین زمان خدمات‌دهی هم‌اکنون 25دقیقه است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط