فونیکسریمکسبهتام

هزینه باورنکردنی دوچرخه‌ های الکتریکی هارلی دیویدسون

عصر خودرو- شرکت هارلی دیویدسون سرانجام اطلاعات دقیقی از مشخصات و قیمت های دوچرخه های الکتریکی Serial ۱ Cycle را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشت.

هزینه باورنکردنی دوچرخه‌ های الکتریکی هارلی دیویدسون
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، برند جدید ساخت دوچرخه‌های الکتریکی Serial 1 Cycle به تازگی توسط شرکت هارلی دیویدسون بنیان‌گذاری شده است. اولین مدل‌های ساخته شده توسط این مجموعه شامل چهار نوع مختلف می‌شود که قرار شده از بهار سال 2021 به بازار کشورهای آمریکا و آلمان راه پیدا کند.

    طراحی این دوچرخه‌های الکتریکی با شرکت هارلی دیویدسون بوده و دوچرخه‌های مورد نظر با موتورهای الکتریکی به همراه باطری و پدال‌های کمکی عرضه می‌شوند. محصولات جدیدی Serial 1 Cycle از زمان معرفی نمونه‌های اولیه توانست توجه بسیاری از کاربران فضای مجازی را به خود جلب کند.

    در بین مدل‌های اولیه رونمایی شده در ماه اکتبر برخی از نمونه‌ها برای تولید انبوه ساخته نشده‌اند و شرکت هارلی دیویدسون به تازگی مدل‌هایی را که می‌خواهد به عرضه جهانی برساند را معرفی کرده است.

    جزئیات مربوط به دوچرخه‌های Serial 1 Cycle
    همان طور که مطرح شد، برای شروع فعالیت کارخانه چهار مدل در نظر گرفته شده‌اند که قیمت آن‌ها از 3399 دلار آغاز می‌شود و تا 4999 دلار می‌رسد. این دوچرخه‌ها در دو مدل Mosh و Rush قرار می‌گیرند و هر کدام سه نوع متفاوت خواهند داشت. تمامی مدل‌های دوچرخه‌های شرکت Serial 1 Cycle با موتور 250 واتی به فروش خواهند رسید و می‌توانند تا 20 مایل بر ساعت سرعت داشته باشند. در نگاه اول مدل‌های تولیدی شرکت مذکور همانند نمونه‌های اولیه‌ای است که در نمایشگاه EICMA Motorcycle میلان سال 2019 به نمایش گذاشته شدند اما این نمونه‌های جدید از ظاهر جذاب‌تری برخوردارند.

    دوچرخه‌های جدید همراه با یک برنامه مخصوص عرضه می‌شوند که کاربر می‌تواند آن را بر روی گوشی هوشمند خود دانلود کند. این نرم افزار با استفاده از بلوتوث گوشی به دوچرخه متصل می‌شود و داده‌های مسیرهای طی شده توسط دستگاه به گوشی مورد نظر ارسال می‌شود تا کاربران از فعالیت‌های خود اطلاع دقیق داشته باشند. گفتنی است؛ کاربران می‌توانند در صورت تمایل محصولات Serial 1 Cycle را از طریق سایت این شرکت و یا هارلی دیویدسون خریداری کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو