فونیکسریمکسبهتام

سردار هادیانفر خبر داد:

آغاز ترخیص ۸۳۷ هزار موتورسیکلت رسوبی از فردا به مدت دوماه

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور ناجا از آغاز ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی در سراسر کشور از فردا به مدت دو ماه خبر داد.

آغاز ترخیص ۸۳۷ هزار موتورسیکلت رسوبی از فردا به مدت دوماه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، سردار سید کمال هادیان فر جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در جلسه ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی اظهار کرد: در این جلسه بنا داریم تا در نحوه توقیف، انتقال و ترخیص وسایل نقلیه تغییری ایجاد کنیم.

    وی افزود: بالغ بر 837 هزار دستگاه موتورسیکلت در پارکینگ‌های سراسر کشور وجود دارد که سالیان سال است این وسایل نقلیه در پارکینگ‌ها رسوب کردند و به اصطلاح به آنها موتورسیکلت‌های رسوبی می‌گویند.

    سردار هادیان فر گفت: از 98/12/29 موتورسیکلت‌هایی در پارکینگ‌ها رسوب کردند که چند مشکل به وجود آورده بودند، یک بحث هزینه‌های پارکینگ بود و بخش دوم جریمه‌های حاصله از تخلف‌های رانندگان موتورسیکلت بود.

    وی گفت: هزینه نگه‌داشت پارکینگ بر مبنای مصوبه هیأت وزیران در سال 94 بود که متناسب با شرایط توقف گاه‌ها (پارکینگ‌ها) است که بیشترین نرخ در این حوزه بر مبنای مصوبه هیأت وزیران در سال 94 مربوط به شهر تهران به صورت شبانه روز 720 تومان پیش بینی شده است.

    رئیس پلیس راهور ناجا گفت: اقدامات گسترده‌ای در این بخش انجام شده است، سن فرسودگی موتورسیکلت 10 سال و برای تردد 8 سال در نظر گرفته شده است، اما ما یک فرصت دو ماهه‌ای برای مالکین موتورسیکلت به وجود آوردیم که با مراجعه به پلیس + 10 بتوانند در این دو ماه موتورسیکلت‌های خود را ترخیص کنند.

    وی ادامه داد: تاکید شده است تا رؤسای پلیس راهور چندین بار دستورالعمل‌ها را کنترل کنند و روزانه ترخیص‌ها را کنترل کنند و پلیس ترافیک شهری مسئولیت مستقیم در این حوزه دارد.

    سردار هادیان فر گفت: هیچ کندی در این دو ماه نباید وجود داشته باشد و اطلاع رسانی هم باید به صورت گسترده انجام شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط