فونیکسریمکسبهتام

جدیدترین مدل تمام الکتریکی بی ام و سری ۳ دیده شد

عصر خودرو- عکاسان جاسوس توانستند اولین تصاویر خودروی بی ام و سری ۳ را با استتار محدود کسب کرده و در فضای مجازی به اشتراک بگذارند.

جدیدترین مدل تمام الکتریکی بی ام و سری ۳ دیده شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، شرکت بی ام و در حال آماده سازی مدل سال آینده الکتریکی چهار در خود است. این اتومبیل کوپه که نمونه‌ای الکتریکی از خودروهای سری 3 به حساب می‌آید به تازگی در حال انجام آزمایش‌های اولیه در خیابان‌ها توسط عکاسان جاسوس دیده شده است.

    طبق اطلاعات جدید، نمونه اولیه اتومبیل مذکور با استتار محدود توسط تصویربرداران جاسوس دیده شده که برچسب معرفی خودروی الکتریکی بدون آلودگی را بر پشت خود داشته است. با وجود آن که اتومبیل‌های پلاگین هیبریدی نیز باید از این برچسب‌ها به همراه داشته باشند اما عدم وجود اگزوز در پشت این خودرو از تمام الکتریکی بودن آن خبر می‌دهد.

    شرکت بی ام و همچنین در آزمایش‌های اولیه خود دریچه‌های هوای جلوی خودرو را پنهان کرده و به نظر می‌آید این عمل برای کنترل آیرودینامیک خودرو صورت گرفته است. از آن‌ جا که این اتومبیل یک نمونه الکتریکی است به میزان تغییر دمای کمتری توسط دریچه‌های هوا نیاز دارد.

    عدم شفاف‌سازی شرکت بی ام و درباره خودروی جدید سری 3
    شرکت BMW در حال حاضر به صورت رسمی برنامه‌های خود را در رابطه با اتومبیل جدید سری 3 با رسانه‌ها به اشتراک نگذاشته است. سخنگوی این شرکت نیز از صحبت‌ کردن در رابطه با تصاویر منتشر شده از این اتومبیل خودداری کرد اما اظهار داشت تا سال 2023 شرکت بی ام و 25 اتومبیل تمام الکتریکی را در بازار جهانی عرضه می‌کند.

    گفتنی است؛ ابرقدرت دنیای اتومبیل‌سازی در نظر دارد خودروی شاسی‌بلند الکتریکی iX3 را تا اواخر سال جاری وارد بازار جهانی کند. این برنامه با عرضه خودروی سری 4 کوپه در اواسط 2021 دنبال خواهد شد. رئیس بخش طراحی خودروهای بی ام و در مصاحبه‌های اخیر خود اظهار داشت عرضه i4 برای آن‌ها از اولویت بیشتری برخوردار است و اتومبیل سری 3 پس از آن وارد بازار جهانی می‌شود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو