فونیکسریمکسبهتام

قائم مقام مدیرعامل در امور فروش گروه خودروسازی سایپا عنوان کرد:

برگزاری طرح فروش فوق العاده خودرو به زودی

تلاش سایپا برای کاهش التهابات بازار خودرو

عصر خودرو- قائم مقام مدیرعامل در امور فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به استقبال گسترده مردم از محصولات این شرکت گفت: وظیفه گروه خودروسازی سایپا در جلب رضایت مشتریان و تحقق خواسته های مردمی سنگین تر شده است لذا این مجموعه تمام توان خود را خواهد گذاشت تا محصولات بهتر و باکیفیت تری را در اختیار مردم قرار دهد.

برگزاری طرح فروش فوق العاده خودرو به زودی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، مجید باقری در مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش 9 محصول سایپا و استقبال وسیعی که از سوی مردم برای ثبت نام در این طرح صورت گرفته است، گفت: بیش از 450 هزار نفر در طرح پیش فروش محصولات سایپا شرکت کردند و این استقبال مردمی که جای تقدیر و تشکر دارد دو رسالت بزرگ را بر دوش ما می گذارد؛ یک آنکه مجموعه سایپا تمام تلاش خود را برای عرضه و توسعه محصولات جدید داشته باشد و دوم اینکه در جهت کاهش التهاب بازار، خودروهای تولیدی در موعد مقرر تحویل شود.

    وی ادامه داد: نکته بسیار مهمی که در طرح پیش فروش محصولات سایپا اتفاق افتاد، ثبت نام 100 هزار نفر برای خودروی شاهین بود که قرار است سری اول آن زمستان امسال وارد بازار شود لذا ثبت نام و استقبال برای خرید خودروی شاهین گویای آن است که مردم به محصول جدید گروه خودروسازی سایپا اعتماد کردند و به این اطمینان رسیدند که خودروی شاهین مطابق با سلایق و علایق آنها طراحی شده است.

    قائم مقام مدیرعامل در امور فروش گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه طرح پیش فروش محصولات سایپا در حالی با استقبال وسیع مردمی روبرو شد که دامنه تحویل خودروها، تابستان سال 1400 است، تصریح کرد: با توجه به چنین امری وظیفه گروه خودروسازی سایپا در جلب رضایت مشتریان و تحقق خواسته های مردمی سنگین تر شده است لذا این مجموعه تمام توان خود را خواهد گذاشت تا محصولات بهتر و باکیفیت تری را در اختیار مردم قرار دهد.

    باقری با اشاره به اینکه بعد از خودروی شاهین، محصول تیبا2 مورد استقبال عموم قرار گرفته است، اظهارداشت: برنامه ریزی ها به گونه ای خواهد بود که با سرعت خودروهای ثبت نامی تحویل مردم شود تا این امر کمک کند که التهابات بازار روز به روز کمتر شود و مردم با آرامش بتوانند خودروهای مدنظر خود را خریداری کنند.

    وی ادامه داد: متناسب با افزایش استقبال برای خرید خودرو، سعی خواهیم کرد که با وجود تحریم های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا میزان تولیدات خود را افزایش دهیم.

    قائم مقام مدیرعامل در امور فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: دو هفته آینده (هفته آخر آبان ماه) مراسم قرعه کشی طرح فروش فوق العاده خودرو را خواهیم داشت این در حالی است که در طرح فروش خودرو که مراسم قرعه کشی آن امروز برگزار شد 31 هزار خودرو عرضه شد اما در جهت کنترل قیمت های بازار طرح های فروش فوق‌العاده هر ماه و پیش فروش ادامه خواهد داشت.

    وی تاکید کرد: به مردم اطمینان می دهیم که طرح های فروش تکرار خواهد شد و این استمرار با جدیت دنبال خواهد شد.

    باقری درخصوص واریز وجه از سوی منتخبین طرح های فروش، افزود: از آنجا که برخی از متقاضیان نتوانستند در موعد اعلام شده بعد از اعلام اسامی قرعه کشی عملیات واریز وجه را انجام دهند 120 ساعت دیگر فرصت تکمیل وجه داده می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو