فونیکسریمکسبهتام

سریعترین خودرو کادیلاک چه امکاناتی دارد؟

عصر خودرو- خودروسازی کادیلاک در حال آماده سازی خودرو جدیدی است که ۴۶۴ اسب بخار قدرت دارد.

سریعترین خودرو کادیلاک چه امکاناتی دارد؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران،  سدان کادیلاک 2021 CT4-V بلک وینگ جانشین اصلاح شده مدل ATS-V این شرکت است که زمانی مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. در حال حاضر CT4-V Blackwing به اندازه کافی خوب به نظر می‌رسد تا به آلمانی‌ها یادآوری کند که آمریکا هنوز هم سدان‌های با کارایی خوب تولید می‌کند.

این خودروساز آمریکایی در حال آماده سازی خودرو جدید کادیلاک است که دارای قدرت 464 اسب بخار است.  با توجه به اینکه سدان‌های لوکس کادیلاک به تازگی وارد سال دوم تولید خود می‌شوند، تغییرات مهم و جالبی در خط تولید CT4 و CT5 ایجاد می‌شوند.

این اتومبیل‌ ها ( CT4 و CT5) دارای نام Blackwing هستند و تابستان سال آینده به عنوان مدل‌های 2022 وارد نمایشگاه می‌شوند. نمونه اولیه CT4-V Blackwing در اینجا نشان داده شده است، همچنین آزمایش Black5ing CT5-V نیز انجام شده است.

"V" در این نامگذاری مخفف "مدل اسپرت" است که برخی آن را ماشینی با عملکرد همه جانبه ترجمه می کنند. کادیلاک نگفته است که هزینه Blackwing CT4-V چقدر است. با این حال، این شرکت گفته است که هدف این سدان اسپرت، رقبایی مانند آئودی RS3، BMW M2 و مرسدس-AMG کلاس CLA خواهد بود.

طبق گفته کادیلاک، هر دو سدان CT4-V و CT5-V در حال دریافت تریم‌های پرقدرت هستند که قرار است در تابستان 2021 برای سال مدل 2022 ارائه شود.

در حالی که اخیراً چندین تصویر جاسوسی از Cadillac CT5-V Blackwing و CT-4V آن مشاهده شده است، مارک آمریکایی در انتشار اطلاعات از طریق انتشارات رسمی کوتاهی نمی‌کند. آخرین مورد مربوط به چرخ‌ها است که در آلیاژ‌های جعلی منیزیم وجود دارد.

کادیلاک CT4 و CT5 دارای سیستم اطلاعات و سرگرمی به روز شده همراه با اندروید اتو و اپل کارپلی است. دکمه چرخشی کنسول مرکزی دارای عملکرد سریعی است تا روند انتخاب را آسان کند.

همچنین تجهیزات ایمنی بیشتری نسبت به گذشته وجود دارد زیرا CT4 بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی، مجهز به ترمز اضطراری اتوماتیک، ترمز عابر پیاده، هشدار برخورد به جلو و هشدار ایمنی است. طبق استاندارد کادیلاک، ویژگی استاندارد Teen Driver برای هر دو مدل به نوجوانان کمک می‌کند تا عادت‌های ایمنی در رانندگی را رعایت کنند.

برای تریم V، کادیلاک اعلام کرده است که با افزودن چرم بیشتر باعث ارتقای مواد استفاده شده در کابین خودرو شده است. در CT4-V به جای تریم آلومینیومی کنسول مرکزی، فیبر کربن به کار رفته است. همچنین می‌توانید مجموعه‌ای از تجهیزات V را در تریم اسپرت هم داشته باشید.

کادیلاک CT4 و CT5 مدل 2021 پاییز امسال وارد نمایندگی‌ها می‌شوند. هنوز خبری در مورد نسخه‌های برتر Blackwing منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود نسخه‌های بعدی اواخر امسال ارائه شوند.

 

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۷۱
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
      آرشیو