فونیکسریمکسبهتام

ترافیک سنگین حد فاصل آزادراه تهران_کرج

عصر خودرو- مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: میزان تردد‌ها هم در کل کشور در بازه زمانی ساعت ۲۴ تا ۱۲ ظهر امروز نسبت به مدت مشابه روز گذشته ۹.۷ درصد افزایش داشته است.

ترافیک سنگین حد فاصل آزادراه تهران_کرج
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور با بیان اینکه در برخی از محور‌ها شاهد بار ترافیکی روان هستیم گفت: با توجه به محدودیت‌هایی که اعمال شده و مسافرانی که پیش از این محدودیت‌ها حرکت کرده اند باعث شده که در برخی از محور‌ها ترافیک روانی وجود داشته باشد.

    محرابی نیا بیان کرد: در صورت عدم همکاری خودروها مشمول جریمه 500 هزار تومانی می‌شوند.

    مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور اظهار کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته در تمامی استان‌ها این محدودیت ها اجرا شده و به طور مثال در استان کرمان  طبق آخرین اطلاعات به دست آمده در تمامی  محورها از لحاظ ترافیکی این محدودیت‌ها اجرا شده است.

    وی گفت: هم اکنون شاهد ترافیک سنگین در آزادراه  تهران کرج و  مسیر کرج-چالوس حدفاصل گرماب تا نسا همچنین در محور هراز و محدوده های پیست آبعلی و بیلقان  در مسیر رفت و برگشت هستیم.

    مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور تصریح کرد: دوربین‌های ترافیکی هم نشان دهنده ترافیک سنگین در آزادراه تهران -کرج محدوده تابلوی پیام نما و همچنین رشت- قزوین محدوده پل فردیس مهر ویلا و همچنین محدوده گلشهر تا گلدشت را هم بار ترافیک سنگین را نشان می‌دهد.

    محرابی نیا تاکید کرد: از لحاظ مقایسه آمار‌ها شاهد تردد‌های وسایل نقلیه در مسیر تهران-آمل از ساعت 24 تا 12 ظهر امروز هستیم و حجم تردد‌ها نسبت به روز گذشته 105 درصد رشد داشته و همچنین در محور کرج- چالوس در بازه زمانی 24 تا 12 ظهر امروز نسبت به مدت مشابه روز گذشته 122 درصد و محدوده تهران- قائمشهر نسبت به روز گذشته 65 درصد افزایش تردد داشته است.

    او اظهار کرد: همچنین محور قزوین- رشت هم در این بازه زمانی 116 درصد افزایش تردد داشته است.

    محرابی نیا با بیان اینکه میزان تردد‌ها هم در کل کشور در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه روز گذشته و 9.7 درصد افزایش حجم تردد‌ها را داشته است گفت: با توجه به اطلاعیه‌ای که روز گذشته اعلام شد بسیاری از مسافران سعی کردند زودتر حرکت کنند و این خود باعث افزایش حجم ترافیک در بسیاری از محور‌ها شده است.

    او اظهار کرد: متاسفانه دوربین ها و بررسی ها هم نشان دهنده آن است که بسیاری از  مسافران  پیش از آغاز محدودیت ها  اقدام به انجام سفر کرده اند که این خود باعث حجم ترافیک شده است که البته باید اعلام کنیم که پلیس راهور به هیچ عنوان اجازه خروج پلاک های بومی را نمی دهد واین خود باعث ایجاد مشکلاتی برای بسیاری از مسافران می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو