فونیکسریمکسبهتام

کسب درآمد ۳۳۰ میلیون دلاری تسلا طی سه ماه اخیر

عصر خودرو- شرکت تسلا توانسته طی ۱۵ ماه گذشته پیوسته در کسب درآمد خود رشد داشته باشد.

کسب درآمد ۳۳۰ میلیون دلاری تسلا طی سه ماه اخیر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، شرکت تسلا توانسته در فصل سوم سال 2020 بیش از 330 میلیون دلار درآمد کسب کند. این پنجمین فصل پیاپی سوددهی شرکت تسلا است که نشان می‌دهد صنعت تولید اتومبیل‌های الکتریکی همواره در حال رشد قرار دارد.

    سوددهی این فصل شرکت تسلا بیش از دو برابر سود کسب شده در فصل سوم سال 2019 است. در کل شرکت تسلا توانسته 8.7 میلیارد دلار درآمد کسب کند که 579 میلیون دلار آن از فروش انرژی و 581 میلیون دلار دیگر آن نیز از ارائه خدمات به دست آمده است. با وجود افزایش سوددهی شرکت تسلا، فروش این مجموعه در بخش اتومبیل‌های الکتریکی کمی کاهش داشته و از 428 میلیون دلار در فصل دوم سال 2020 به 397 میلیون دلار رسیده است.

    شرکت تسلا نزدیک به 140 هزار اتومبیل را در طی سه ماه اخیر به فروش رسانده است که رکورد فصل سوم هر سال خود را نسبت به سال 2019 شکست. این مجموعه همچنین حدود 150 هزار اتومبیل جدید را وارد بازار کرد که رشد قابل توجه‌ای نسبت به 82 هزار اتومبیل در فصل پیش به حساب می‌آید.

    افزایش تولید اتومبیل‌های تسلا تا پایان 2020
    در تاریخ 7 اکتبر ایلان ماسک با ارسال ایمیل به کارکنان خود از آن‌ها درخواست کرد تا میزان تولید کارخانه‌ها را افزایش دهند و رشد 36 درصدی نسبت به سال 2019 داشته باشند. این یعنی شرکت تسلا باید تا انتهای سال 2020 تعداد 500 هزار اتومبیل را تولید کند. تاکنون این مجموعه تنها 318 هزار خودرو را وارد بازار کرده، این یعنی طی سه ماه آینده شرکت تسلا باید 181 هزار اتومبیل دیگر را وارد بازار جهانی کند.

    این شرکت همچنین اخیرا سعی کرده هزینه‌های خود را کاهش دهد. به دنبال این تصمیم تسلا حق بازگرداندن خودرو تا هفت روز توسط خریداران را از آن‌ها گرفت و همچنین موارد تحت پوشش گارانتی خودروها را کاهش داد. خریداران اتومبیل‌های تسلا اکنون به جای برخورداری از 4 سال گارانتی خودرو تنها از یک سال گارانتی برخوردار می‌شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو