فونیکسریمکسبهتام

مردم مراقب امدادخودروهای جعلی باشند

عصر خودرو- رییس انجمن صنفی امداد خودرو گفت: شهروندان مراقب افراد و امداد خودروهای جعلی و کلاهبردار بوده و به شماره تلفن‌های مختلف ارائه شده در موتورهای جستجوگر اینترنتی اعتماد نکنند.

مردم مراقب امدادخودروهای جعلی باشند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سیدمهدی حسینی افزود: برخی افراد بطور مختلف در موتورهای جستجو از جمله گوگل شماره‌های جعلی امداد خودرو ارائه کرده و از این طریق از رانندگان دچار حادثه در جاده‌ها و معابر کلاهبرداری می‌کنند.

    وی با بیان اینکه در کشور تنها  امداد خودروهای شرکت‌های‌خودرو ساز و  انجمن صنفی خودروسازان معتبر می‌باشد، بیان کرد: شماره تلفن " 1593" تنها شماره  شرکت‌های امدادرسان تحت پوشش این انجمن بوده و در سراسر کشور شهروندان می‌توانند از طریق تلفن ثابت و همراه و بدون پیش شماره با آن تماس گرفته و درخواست خدمات کنند.

    وی بیان کرد: بزودی اپلکیشن این انجمن با عنوان "جعبه" در بستر اینترنت در گوشی‌های همراه ارائه خواهد شد که شهروندان از این طریق نیز می‌توانند با امدادخودرو تماس برقرار کرده و درخواست خدمات کنند.

    حسینی با اشاره به ارائه خدمات نوین از سوی این انجمن اظهارداشت: در برنامه‌های آتی و با راه‌اندازی اپلکیشن جعبه،  خدمات درمانی ، رفاهی ، حقوقی و کارپردازی تعریف شده و به هموطنان ارائه خواهد شد.

    به گفته وی ، 11 هزار نفر در شرکت‌های تحت پوشش انجمن امداد خودرو در سراسر کشور به عنوان امدادگر در حال فعالیت می‌باشند.

    حسینی اضافه کرد: ناوگان خودرویی این انجمن مجهز به تحهیزات نوین بوده و بر اساس برآوردها در مدت زمان 25 تا 45 دقیقه پس از تماس در محل حادثه حاضر شده و اقدام به امدادرسانی می‌کنند.

    او با اشاره به نظارت بر عملکرد ناوگان امدادی افزود: برای مقابله با هر گونه سوء‌استفاده، امدادگران این انجمن در قبال ارائه خدمات اقدام به صدور فاکتورهای الکترونیکی شامل نوع خدمات و دستمزد کرده و تا حد امکان با دستگاه‌های پوز سیار از مشتریان بهای خدمات گرفته می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط