فونیکسریمکسبهتام

قائم مقام مدیرعامل سایپا خبر داد:

ادامه فروش فوق العاده محصولات سایپا تا پایان سال

عصر خودرو- قائم مقام مدیرعامل سایپا، از تداوم ماهانه طرح‌های فروش فوق العاده تحویل فوری محصولات این شرکت تا پایان سال خبر داد.

ادامه فروش فوق العاده محصولات سایپا تا پایان سال
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از صداوسیما، مجید باقری در مراسم قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات این شرکت خبر ضمن اعلام این خبر گفت: بزودی طرح بزرگ پیش فروش محصولات این شرکت برای تحویل در تابستان سال آینده نیز برگزار خواهد شد.

    وی همچنین در سخنانی با اشاره به تلاش این شرکت برای بروز رسانی و به صفر رساندن تعهدات معوق خود افزود: روز گذشته دویست هزارمین خودروی ساخت این شرکت در سال جاری نیز، تحویل مشتریان شد.

    باقری نیاز واقعی بازار به خودرو را سالانه حدود یک میلیون دستگاه خودروی سواری جدید دانست و گفت: این میزان دقیقا مطابق تولید دو شرکت خودروسازی کشور است، اما اینکه در هر قرعه کشی چندصد هزار نفر شرکت می‌کنند ناشی از مولفه‌های دیگر اقتصادی و وضعیت کلان اقتصاد کشور است.

    قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش افزود: تعهدات سایپا به روز شده است و امیدواریم با حمایت بانک مرکزی در تخصیص ارز، نقص تجهیزات خودرو‌های موجود در شرکت هم تکمیل شده و در اختیار مشتریان قرار گیرد.

    به گفته باقری، با وجود تنگنا‌های اقتصادی داخلی، تحریم‌های اقتصادی بین المللی و محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، گروه خودروسازی سایپا در ماه‌های اخیر دستاورد‌های ارزشمندی کسب کرده که کاهش معوقات با هدف به روز شدن تحویل خودرو به مشتریان و استقرار نظام جامع برنامه ریزی هوشمندانه در فروش از جمله مهم‌ترین آن‌ها به شمار می‌آید.

    وی افزود: در زمینه تولید و توسعه محصولات نیز، خروج پراید از خط تولید، عرضه مدل‌های جدید محصولات جاری و طراحی و تولید خودرو‌های جدید از شاخص‌ترین اقدامات سایپا در دو سال گذشته است.

    باقری همچنین از تلاش برای تثبیت و ارتقای سطح خدمات پس از فروش نیز به عنوان یکی دیگر از اهداف محقق شده شرکت نام برد و اضافه کرد: به دلیل بحران تولید اواخر سال 97 که تعادل عرضه و تقاضا در دو سال گذشته را بر هم زد، در برنامه فروش کل نمایندگی‌های شرکت اختلال جدی ایجاد شد، اما با نگاه ملی و متعهدانه، خدمات پس از فروش کیفیت بهتری پیدا کرده و هم اکنون با افزایش تولید و عرضه خودرو به بازار، شاهد کاهش تعهدات این شرکت و بروز شدن این تعهدات هستیم.

    وی از اتخاذ یک بسته حمایتی جدید برای شبکه نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش این شرکت خبر داد و گفت: با این بسته، گامی در جهت رونق کسب و کار نمایندگی‌های گروه خودرو سازی سایپا برداشته خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو