فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل ایران خودروی تبریز:

تولید ایران خودروی تبریز ۵۰ درصد افزایش یافت

عصر خودرو- مدیرعامل ایران خودروی تبریز گفت: روند تولید خودروهای سواری این شرکت در ۶ ‌ماهه اول امسال و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

تولید ایران خودروی تبریز ۵۰ درصد افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، حمید حاجی زاد منصور اعلام کرد: با وجود بحران شیوع کرونا و تاثیر بر فعالیت واحدهای تولیدی، ایران‌خودروی تبریز توانست با تلاش مضاعف کارکنان در نیمسال اول سال جاری بیش از 32 هزار خودروی سمند و سورن تولید کند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد 50 درصدی داشته است.

    وی اضافه کرد: روند تولید خودرو در ایران خودروی تبریز افزایش داشته و میانگین تولید خودرو در این سایت روزانه چهارصد دستگاه است که در ایام آتی سیر صعودی خواهد داشت
    مدیر عامل ایران‌خودرو تبریز در رابطه با آمار تولید سالانه این شرکت در سال جاری نیز گفت: امسال 75 هزار خودرو در این شرکت و EF7 تولید می‌شود که از این تعداد یک‌سوم آن به تولید سورن و دو محصول جدید ارتقاء یافته پلتفرم سمند یعنی سمند سال و سورن پلاس اختصاص خواهد یافت.

    مدیرعامل ایران‌خودرو تبریز در خصوص ملطب منشتر شده در برخی رزسانه مبنی بر تعطیلی خطوط تولید این شرکت به خاطر اعتراض کارگران گفت: هم اکنون خطوط مونتاژ ایران‌خودروی تبریز در حال فعالیت بوده و اخبار منتشره به‌هیچ‌عنوان صحت نداشته و تصویر منتشر شده در رسانه‌های محلی مربوط به زمان استراحت کارکنان در هفته‌های اخیر است،
    حاجی‌زاد منصور از برخی رسانه‌های محلی که به‌صورت ناآگاهانه و اعلام نظر غیرکارشناسی شده اقدام به نشر مطالب می‌ کنند خواست تا با حفظ خویشتن‌داری و اطلاع از صحت و سقم خبر منتشره آگاهی کافی را کسب کنند تا بر مشکلات صنعت و تولید بیش از پیش دامن نزنند.
    مدیرعامل ایران خودرو تبریز در ارتباط با موجودی پارکینگ این شرکت هم گفت: ماندگاری خودرو در پارکینگ سایت تبریز به هیچ عنوان صحت نداشته و خودروهای ناقص به طور عمده ناشی از کسری قطعات ایمنی و الکترونیکی بوده که این موضوع مربوط به 2 سال قبل است و بسیاری از این خودروها تکمیل و ارسال شده است.

    حاجی زاد منصور با بیان اینکه تصویری که به تازگی توسط یکی از رسانه های استانی منتشر شده و مربوط به گذشته است خاطرنشان کرد: تعداد کمی از خودروهای پارکینگ دارای کسری قطعات بوده و این شرکت در تلاش است در صورت تأمین قطعات و تکمیل آن ها، محصول تولیدی خود را در سریعترین زمان به نمایندگی های سراسر کشور ارسال کند.

    مدیرعامل ایران خودرو تبریز تاکید کرد: در شرایط موجود، وجود خودروهای دارای کسری قطعات(ناقص) در پارکینگ در مقایسه با تیراژ تولید روزانه این سایت امری کاملا طبیعی است.

    حاجی زاد منصور گفت: در صورت ماندگاری خودرو، آمار آن بصورت هفتگی جهت پایش به سازمان صمت استان آذربایجان شرقی ارسال می شود.

    وی اظهار کرد: ایران خودرو تبریز در راستای جمع آوری خودرو های دارای کسری قطعات، هماهنگ و همسو  با سیاستهای گروه صنعتی ایران خودرو عمل نموده و مطابق با برنامه ریزی انجام شده در سال جهش تولید ، لغو کسری و تکمیل این خودروها را حتی در ایام تعطیل در دستور کار خود قرار داده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط