فونیکسریمکسبهتام

جدیدترین خودرو بی ام و رونمایی شد+عکس

عصر خودرو- خودروساز آلمانی BMW از طراحی خودرویی جدید با قابلیت های به روز خبر می دهد.

جدیدترین خودرو بی ام و رونمایی شد+عکس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹:۰۰
  • جدیدترین خودرو بی ام و رونمایی شد
  • جدیدترین خودرو بی ام و رونمایی شد
  • جدیدترین خودرو بی ام و رونمایی شد
  • جدیدترین خودرو بی ام و رونمایی شد+عکس

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خودروساز آلمانی BMW  از طراحی خودرویی جدید خبر می دهد، ظاهراً این برند لوکس آلمانی از طراحی تومبیل‌های اسپرت هیبریدی انصراف نداده است. توسعه i8 بعدی با توجه به اینکه باید پیشرفت چشمگیری نسبت به مدل فعلی داشته باشد، در حال انجام است و مفهوم Vision M Next BMW از اواسط سال 2019 اثبات شده است.

انتظار می‌رود که افزایش چشمگیر قدرت، دامنه رانندگی کاملاً الکتریکی بیشتر، سبک طراحی به روز و شاسی با توانایی بیشتری، i8 M را از مدل جدا کند که در نهایت جایگزین آن خواهد شد.

i8 M ، یا هر آنچه BMW تصمیم دارد نسل بعدی خود را اسپرت هیبریدی بنامد، برای مدل 2024 کاملاً جدید خواهد بود. انتظار می‌رود با نزدیک شدن به تاریخ فروش خودرو که پیش بینی می‌شود در سال 2023 به عنوان مدل 2024 باشد، اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

بدون دانستن چگونگی مجهز شدن i8 M یا گزینه‌هایی که ممکن است در دسترس باشد، توصیه یک مدل خاص دشوار است. ما انتظار داریم که i8 M به سبک بدنه کوپه با سقف ثابت و همچنین یک رودستر راگ تاپ، شبیه به نمونه مدل فعلی، ارائه شود.

موتور، انتقال قدرت و عملکرد

پیش بینی می‌شود پیشرانه هیبریدی پلاگین i8 M همان تنظیمات اولیه i8 فعلی را دنبال کند، این بدان معنی است که یک موتور الکتریکی چرخ‌های جلو را می‌چرخاند و یک موتور بنزینی و موتور الکتریکی نصب شده برای چرخ‌های عقب است. به جای موتور توربوشارژ 1.5 لیتری سه سیلندر توربویi8  ، بی ام و گفته است که ماشین جدید چهار سیلندر توربوشارژ را ارائه خواهد کرد.

این شرکت همچنین ادعا می‌کند که کل خروجی سیستم، گاز و انرژی الکتریکی در کنار هم، 591 اسب بخار است که بسیار بیشتر از قدرت 369 اسب بخار i8 است. این پیشرانه دارای امتیاز بالا به i8 M در رقابت با رقبایی مانند Acura NSX، Lexus LC500h و Polestar 1 کمک خواهد کرد.

دامنه، شارژ و عمر باتری

محدوده رانندگی الکتریکی 18 مایلی فعلی i8 کمترین چیزی را نمی‌توان گفت که چشمگیر است. BMW در مورد جزئیاتی مانند اندازه باتری مادر بوده است، اما گفته است که محدوده رانندگی الکتریکی برای کانسپت Vision M Next 62 مایل است. این بدان معناست که یا مهندسان BMW راهی پیدا کرده اند که مایل‌های بیشتری را از بسته باتری 11.6 کیلووات ساعت فعلی ماشین خارج کنند یا فضای بیشتری برای یک واحد بزرگتر پیدا کرده اند.

سازمان حفاظت محیط زیست i8 M را آزمایش نکرده و برآورد مصرف سوخت آن را منتشر نکرده است این موضوع تعجب آور نیست، زیرا این خودرو هنوز وجود ندارد. علاوه بر بهبود دامنه رانندگی الکتریکی، ما انتظار داریم که i8 M علی رغم بهبود پیش بینی شده در شتاب گیری و عملکرد رانندگی، نسبت به i8 فعلی امتیازات مصرف سوخت کمی بهتر داشته باشد.

درباره کابین i8 M تاکنون اطلاعات کمی در دست است، اما ما امیدواریم که BMW با تجهیز ماشین جدید به در‌های جلو و آستانه جانبی پایین، ورود و خروج دشوار i8 را برطرف کند تا فضای داخلی به راحتی قابل دسترسی باشد. i8 M مانند اتومبیل فعلی، زمین بازی BMW برای سبک دهی در آینده خواهد بود و باید از مواد منحصر به فرد، ویژگی‌های پیشرفته و طراحی‌های چشم نواز استفاده کند.

ظرفیت ذخیره سازی و بار به احتمال زیاد محدود باقی خواهد ماند، اما یک صندوق عقب برای ایجاد فضای اضافی چمدان ظاهر زیبایی دارد. در سه سال چیز‌های زیادی می‌تواند در دنیای سرگرمی اتومبیل تغییر کند، بنابراین جزئیات مربوط به آنچه در i8 M ارائه می‌شود حدس کمی است.

در کانسپت Vision M Next، BMW تصویری از اطلاعات و سرگرمی‌های آینده را به نمایش گذاشت که این شرکت Boost Pod نامیده است. از چندین صفحه شیشه‌ای و یک نمایشگر سر به جلو تشکیل شده است تا دسترسی راننده به اطلاعات مربوط به اتومبیل و ویژگی‌های سرگرمی را در اختیار راننده قرار دهد.

i8 M هنوز وجود ندارد و به همین ترتیب توسط اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها (NHTSA) یا موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها (IIHS) از نظر شایستگی تصادف ارزیابی نشده است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو