فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهورناجا خبر داد:

الحاق تمام مراکز تعویض پلاک استان‌ها به طرح «نوبت‌دهی اینترنتی»

عصر خودرو- رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهورناجا از الحاق مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری وسایل نقلیه‌ در۵ استان باقیمانده به طرح«نوبت‌دهی اینترنتی»‌ خبر داد.

الحاق تمام مراکز تعویض پلاک استان‌ها به طرح «نوبت‌دهی اینترنتی»
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از اجرای طرح «نوبت‌دهی اینترنتی» در 5 استان باقیمانده کشور خبر داد.

    رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا تصریح کرد: در راستای‌ ارائه خدمت بیشتر و سریع تر به هموطنان، کاهش معطلی و ‌رعایت ‌پروتکل‌های بهداشتی در مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری در گام اول، نوبت‌دهی اینترنتی در تهران به صورت پایلوت اجرا شد ‌و در گام دوم 11 استان و کلانشهر خدمات تعویض پلاک را به صورت نوبت‌دهی اینترنتی انجام دادند.

    سرهنگ محمدی اعلام کرد: در گام سوم نیز17 استان ارائه خدمت در مراکز تعویض پلاک را به صورت اینترنتی در دستور خود قرار دادند‌ و در گام چهارم یعنی‌ از روز سه‌شنبه 15 مهر ماه، ارائه خدمات شماره‌گذاری و تعویض پلاک وسایل نقلیه چه خودرو، چه موتورسیکلت و چه وسایل نقلیه سنگین در 5 استان ایلام، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد نیز به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

    وی به هموطنان توصیه کرد: حتماً با ماسک و ترجیحا خودکار و دستکش در بازه زمانی که در سامانه رزرو کرده‌اند به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند؛ نه زودتر از زمان انتخاب‌شده و نه دیرتر؛ اگر زودتر مراجعه کنند معطل شده و اگر دیرتر برسند نوبتشان ابطال خواهد شد.

    رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا افزود: هموطنان با مراجعه به سامانه rahvar120.ir و از طریق لینک نوبت‌دهی می‌توانند به واسطه تلفن همراه خود به صورت کاملا رایگان بازه زمانی مدنظر خود را برای تعویض پلاک رزرو کنند.

    سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: افراد دقت داشته باشند که در هنگام رزرو بازه زمانی در صفحه سامانه نوبت‌دهی اینترنتی، مدارک لازم جهت شماره گذاری ذکر شده و کاربر باید تیک این قسمت را لحاظ کند؛ این کار به منزله آن است که متقاضی از مدارک لازم آگاه است؛ در نتیجه در روزی که برای شماره گذاری به مراکز مراجعه می‌کند حتماً مدارک لازم را به همراه داشته باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو