فونیکسریمکسبهتام

خدمات رسانی محدود حمل و نقل عمومی شهری با پوشش سفر های ضروری

عصر خودرو- معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به بخشنامه نحوه محدودسازی خدمت رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری که به استانداران ابلاغ شده، گفت: در این بخشنامه آمده است با بررسی عرضه و تقاضا در شرایط جدید، خدمات رسانی محدود با تقاضای مربوطه با هدف پوشش سفرهای ضروری است.

خدمات رسانی محدود حمل و نقل عمومی شهری با پوشش سفر های ضروری
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، مهدی جمال نژاد با بیان این مطلب افرود: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای کاهش زنجیره انتقال کرونا با صدور بخشنامه ای به استانداران، مواردی را در زمینه محدودسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری برای اجرا توسط مدیریت شهری ابلاغ شد.
    وی ادامه داد: در این بخشنامه به استانداران در راستای اجرای اوامر رییس جمهوری و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و به منظور پیاده‌سازی طرح جداسازی اجتماعی در معابر شهری و محدود کردن تردد وسایل نقلیه شخصی و جهت پاسخگویی به سفرهای ضروری در هر استان، مواردی در زمینه محدودسازی نحوه خدمت رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری شامل: مترو، اتوبوس، تاکسی و مسافربرهای اینترنتی با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری لازم ابلاغ شده است. 
    وی گفت : در این بخشنامه آمده با بررسی عرضه و تقاضا در شرایط جدید، خدمات رسانی محدود با تقاضای مربوطه با هدف پوشش سفرهای ضروری صورت گیرد. 
    معاون عمرانی وزیر کشور  افزود: در برآورد عرضه، رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در جهت پیشگیری از انتقال بیماری کووید 19 به کاربران ناوگان حمل و نقل جهت حفظ پایداری سرویس دهی مد نظر قرار گیرد و در ارائه خدمت، تمامی پروتکل های بهداشتی ابلاغی توسط کاربران ناوگان حمل و نقل عمومی رعایت شود.
    در بخشنامه جمالی نژاد همچنین آمده است که در برآورد تقاضای سفر، ملاحظات لازم از منظر میزان و جغرافیای تقاضای سفر اعم از تعداد سفرهای کاری برای یک سوم ظرفیت فعال کارمندان ادارات، مکان کارخانجات و واحدهای تولیدی تأمین کننده کالاهای اساسی مردم و جلوگیری از ارائه خدمات به مکان های تفریحی، گردشگری و دیگر نقاط جاذب سفر، مد نظر قرار گیرد. 
    وی تاکید کرد:در ادامه این بخشنامه تاکید شده که سرفاصله زمانی ارائه خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی به نحوی تنظیم شود تا باعث ازدحام مسافران در برخی از ایستگاه ها و یا ناوگان نشود. 
    در بخشنامه معاون عمرانی وزیر کشور با تاکید براینکه در خدمت رسانی ناوگان حمل و  نقل عمومی شهری از لحاظ زمانی و جغرافیایی باید به تردد کارگران و دیگر اقشار ضعیف جامعه توجه لازم صورت گیرد، آمده است: ضرورت دارد ناوگان حمل و نقل بار که کالاهای اساسی و مرتبط با مایحتاج ضروری در بخشنامه معاون عمرانی وزیر کشور با تاکید براینکه در خدمت رسانی ناوگان حمل و  نقل عمومی شهری از لحاظ زمانی و جغرافیایی باید به تردد کارگران و دیگر اقشار ضعیف جامعه توجه لازم صورت گیرد، آمده است: ضرورت دارد ناوگان حمل و نقل بار که کالاهای اساسی و مرتبط با مایحتاج ضروری مردم را جابجا می کنند، بدون هیچگونه محدودیتی و با بیشترین کارایی فعال نگه داشته شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو