فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان مازندران خبر داد

اعلام محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان مازندران از اعلام محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

اعلام محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، علیرضا قدمی گفت: به منظور افزایش ایمنی،ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز شنبه 5 مهرماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

    وی افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت 6 صبح روز شنبه 5 مهرماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است .

    رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 5 بعداز ظهر روز جمعه 4 مهرماه تا ساعت 2بامداد روز بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 20 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 5 مهرماه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

    وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها از محور هراز گفت: تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 3 و 4 مهرماه از این محور ممنوع است .

    قدمی همچنین اظهارکرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 6 بعد از ظهر تا ساعت 24 روز جمعه 4 مهرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 20 تا ساعت 24 همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است .

    به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی یادآور شد: اجرای محدودیت های مذکورمنوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، اجرای محدودیت ها لغو می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو