فونیکسریمکسبهتام

خط تولید بی‌ام‌و سری ۴ جدید+ فیلم

عصر خودرو-مراحل ساخت بی‌ام‌و سری ۴، ۲۰۲۱ را می‌توانید در این گزارش ببینید.

خط تولید بی‌ام‌و سری ۴ جدید+ فیلم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴:۰۰
  • خط تولید بی‌ام‌و سری 4 جدید+ فیلم
  • خط تولید بی‌ام‌و سری 4 جدید+ فیلم
  • خط تولید بی‌ام‌و سری 4 جدید+ فیلم
  • خط تولید بی‌ام‌و سری 4 جدید+ فیلم
  • خط تولید بی‌ام‌و سری 4 جدید+ فیلم

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بی ام و از خودرویی دو درب از سری 4 با طراحی بحث برانگیز رونمایی کرده است که این خودرو با سری 3 سدان تفاوت دارد. از نظر مکانیکی، این دو خودرو تقریباً یکسان هستند. نیروی آن‌ها توسط دو پیشرانه تأمین با چهار سیلندر توربوشارژ 255 اسب بخار یا 6 خطی توربوشارژ 382 اسب بخار تامین می شود.

طرفداران سری 4  سدان Gran Coupe یا M4 خوشحال هستند که ارائه این مدل همچنان ادامه دارد، با این حال BMW هنوز اطلاعاتی در مورد آن‌ها منتشر نکرده است. سری 4 با طراحی جدید طراحی شده و قرار است فروش سری 4 از ماه اکتبر 2021 آغاز شود.

هنوز با سری 4 جدید رانندگی نشده است، اما تجربه رانندگی با 3نشان داده است که توربوشارژ شش خطی در مدل M440i انتخاب علاقه‌مندان به خودرو خواهد بود.

قیمت تقریبی برای این خودرو حدود 13 هزار دلار در نظر گرفته شده است که این افزایش قیمت به دلیل افزایش تجهیزات است.

M440i مجهز به پیشرانه تمام چرخ است، همچنین این خودرو مجهز به چرخ‌های 18 اینچی منحصر به فرد M Sport با تایر‌های تخت، تعلیق M Sport و دیفرانسیل عقب، اسپویلر عقب، داشبورد بسته بندی شده با چرم مصنوعی است. بدون شک یک مدل کانورتیبل در راه است، اما در حال حاضر BMW فقط قیمت گذاری و اطلاعات محتوا را برای این کوپه  منتشر کرده است.

موتور، انتقال قدرت و عملکرد
مدل‌های پایه بی‌ام‌و 430i و 430i xDrive، نسخه‌ی به‌روزرسانی شده از پیشرانه چهار سیلندر 2 لیتری توربوشارژ این برند بهره می‌برند که 255 اسب‌بخار قدرت و 399 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. پیشرانه‌ی جدید، 7 اسب‌بخار قدرت و 48 نیوتن‌متر گشتاور بیشتری نسبت به نسل قبلی خود دارد.

مدل M440i به یک موتور توربوشارژ صاف  3.0 لیتری شش خطی مجهز شده است که از یک سیستم هیبریدی 48 ولت برای دستیابی به 382 اسب بخار کمک می‌گیرد.

مصرف سوخت و MPG در دنیای واقعی
سازمان حفاظت محیط زیست هنوز میزان مصرف سوخت برای سری 4 سال 2021 بی‌ام‌و را منتشر نکرده است، اما طبق میزان مصرف سوخت اعلام شده برای سری 3 می توان انتظار داشت که مصرف سوخت سری 4 در بزرگراه 30 mpg باشد.

خریداران ممکن است تفاوت زیادی بین کابین‌های سری 4 و 3 سری مشاهده نکنندو تنها تفاوت در صندلی عقب است.

به نظر می‌رسد طرح داشبورد، وسائل داخلی و کنترل‌های اولیه سری 3 با  سری 4 یکسان باشد،البته سقف در سری 4 پایین تر و فضای صندوق عقب نسبت به سری 3، بیشتر است .

جدیدترین نسخه سیستم سرگرمی و اطلاعاتی iDrive 7.0 بی‌ام‌و نیز در کابین وجود دارد. صفحه‌نمایش لمسی مرکزی 8/8 اینچی و نمایشگر دیجیتالی 5/1 اینچی بین نمایشگر داشبورد آنالوگ به‌عنوان گزینه‌ی استاندارد ارائه می‌شود، اما صفحه‌نمایش 10/3 اینچی سدان بی‌ام‌و سری 3 و نمایشگر دیجیتال 12/3 اینچی داشبورد به‌عنوان آپشن موجود است.

برخی از امکانات جدید کوپه بی‌ام‌و سری 4 شامل سیستم ناوبری مبتنی بر خدمات ابری مجهز به ناوبری استاندارد بی‌ام‌و و نسل جدید نمایشگر هدآپ بی‌ام‌و می‌شود. نمایشگر هدآپ دارای 70 درصد سطح افکنش (پرتوافکنی) بزرگ‌تر و تجسم محیط سه‌بعدی در نمایشگر داشبود است. البته بی‌ام‌و سری 4 از اپل کارپلی و اندروید اتو وایرلس نیز بهره می‌برد.

از نظر ایمنی، امکاناتی مانند هشدار برخورد جلو با ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از مسیر حرکت با دستیار فرمان و اطلاعات مربوط به محدودیت سرعت در سری 3 وجود دارد، با این تفاوت که اکنون در سری 4 کوپه به‌عنوان گزینه‌ی استاندارد دردسترس هستند. پکیج اختیاری پیشرفته‌تر Driving Assistance Professional نیز موجود است که سیستم‌های کنترل کروز انطباقی با قابلیت توقف و حرکت، دستیار حفظ مسیر حرکت با قابلیت جلوگیری از برخورد جانبی و ترمز اضطراری خودکار عقب را امکانات ایمنی این خودرو اضافه می‌کند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
      آرشیو