فونیکسریمکسبهتام

لوکس‌ترین خودروی مرسدس بنز چگونه ساخته می‌شود؟

عصر خودرو- مراحل ساخت مرسدس بنز کلاس S را می‌توانید در این گزارش ببینید.

لوکس‌ترین خودروی مرسدس بنز چگونه ساخته می‌شود؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴:۰۰
  • لوکس‌ترین خودروی مرسدس بنز چگونه ساخته می‌شود؟
  • لوکس‌ترین خودروی مرسدس بنز چگونه ساخته می‌شود؟
  • لوکس‌ترین خودروی مرسدس بنز چگونه ساخته می‌شود؟
  • لوکس‌ترین خودروی مرسدس بنز چگونه ساخته می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مرسدس بنز کلاس S جدید رونمایی شد.اولین مدل مرسدس بنز کلاس S حدود 49 سال پیش تولید شد و هدف از ساخت مجدد آن رونمایی از خودرویی لوکس و مدرن است. سدان لوکس مرسدس بنز به‌عنوان مدل 2021، در قالب خودرو S500 و S580 با چهار چرخ  Matic، به بازار عرضه می شود.

زمانی که خودرو جدیدی به بازار عرضه می‌شود، خودروسازان تمایل دارند تعدادی از ریزه کاری‌های گذشته را حذف کنند و خودرویی متفاوت تر به بازار ارائه دهند و کلاس جدید مرسدس بنز S نیز از این قاعده مستثنی نیست.

80 درصد از کل خریداران کلاس S برای خرید اتومبیل بعدی خود با مارک مرسدس منتظر هستند. شگفت آورتر اینکه این روند در بازار ایالات متحده نیز صادق است، جایی که خریداران نسبت به مارک و برند وفادار هستند.

لیست خودروهایی که در رده کلاس S ساخته شده، کم است و خودرویی با کیفیت مرسدس بنز کلاس S حتی در بین گران قیمت ترین خودروها کمتر دید می شود. می توان گفت که کلاس S در بالاترین رده فن آوری قرار دارد.

مدل جدید مرسدس نشان دهنده یک گام رو به جلو در سبک شناسی است.قسمت جلوی آن از جلو پنجره مرسدس بنز سنتی الهام گرفته شده و مشابه کلاس E فیس لیفت، اما بزرگتر از آن است.

مهم‌ترین تفاوت کابین مدل 2021 با نسل قبل، به نمایشگر لمسی 12/8 اینچ مربوط است که شبیه تبلت و با نمای عمودی ارائه خواهد شد. کلاس S جدید قرار است، 27 کلید کمتر نسبت به مدل فعلی (W222) داشته باشد. پشت فرمان هم، نمایشگری بزرگ و تمام دیجیتال نصب می‌شود.

طراحی صندلی‌های کلاس S نیز به‌روزرسانی شده است. مدل‌های چهارصندلی، با کنسول میانی در عقب و استراحتگاه تاشدنی برای بازو، قابل سفارش خواهد بود. همچنین امکانات اضافی، مثل گرم‌کن برای دستگیره‌ها، بالشتک پشت سری و زیردستی داخل در‌ها نیز به فهرست آپشن‌ها اضافه شده‌ است.

مرسدس بنز ادعا می‌کند کابین نسل جدید کلاس S به لطف بازطراحی و استفاده از فوم‌های آکوستیک، آرام‌تر و ساکت‌تر از مدل‌های قبلی خواهد بود. فاصله محور‌ها در نسخه استاندارد به 3106 میلی‌متر و در مدل LWB به 3216 میلی‌متر می‌رسد تا حتی در ارزان‌ترین نسخه، 71 میلی‌متر بیشتر از مدل 2020 باشد. این خودرو با سری میباخ و پولمن که طول بدنه‌ی بیشتر دارند هم تولید خواهد شد.

 

 

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط