فونیکسریمکسبهتام

واحد تولیدی قطعات خودرو در سمنان به بهره‌برداری رسید

عصر خودرو- واحد تولیدی قطعات خودرو با حضور بابک دین‌پرست‌ معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور و محسن صالحی‌نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران روز سه‌شنبه در شهرک صنعتی سمنان افتتاح شد.

واحد تولیدی قطعات خودرو در سمنان به بهره‌برداری رسید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در حاشیه افتتاح این طرح، به رسانه‌ها اعلام کرد:  این واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری 23 میلیارد و 371 میلیون ریالی به بهره‌برداری رسید.

    حسن‌ آل‌بویه با بیان اینکه واحد صنعتی گیتی تامین صنعت، تولیدکننده‌ قطعات خودرو است،  افزود: ظرفیت تولید این واحد سالانه بیش از چهار میلیون و 700 هزار دستگاه انواع سنسور خودرو است.

    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: 87 نفر با بهره‌برداری از این واحد صنعتی در شهرک صنعتی سمنان مشغول به کار شدند.

    وی تصریح کرد: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت چهار هزار و 620 مترمربع‌ با زیربنای یک‌ هزار و 742 مترمربع احداث شد و سالانه بیش از 2 هزار مترمکعب آب و 78 هزار مترمکعب گاز مصرف می‌کند.

    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ارتقاء کیفیت محصولات و نوآوری در آن را از ضرورت‌های بازار رقابتی برشمرد و افزود: باتوجه به نقش صنعت در اقتصاد هر منطقه و اشتغالزایی پایدار، علمی شدن تولید و پیاده سازی ایده‌های نوآور در صنایع استان سمنان ضروری است.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور و صالحی‌نیا معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سفر به استان سمنان علاوه بر بازدید از چند واحد صنعتی ، در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان حضور خواهند یافت.

    مسوولان کشوری در این سفر یک روزه از واحدهای تولیدی- شیمیایی کلران، گروه صنعتی سازان، شرکت الگانت، شرکت صنایع لاستیکی پارمیدا، شرکت فروسیلیس ایران و شرکت عقاب افشان بازدید می‌کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو