فونیکسریمکسبهتام

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی

عصر خودرو- پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی را اعلام کرد.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در محورهای ذیل به اجرا در می‌آید.

    1- تردد موتورسیکلت

    از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه مورخ 99/6/19 الی ساعت 6 روز شنبه مورخ 99/6/22 از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

    تبصره– تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

    2- محور کرج - چالوس

    الف - تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع است.

    ب - تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 روز جمعه مورخ 99/6/21 الی ساعت 2 روزهای بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران -شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 21 روز جمعه مورخ 99/6/21 الی ساعت 2 روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

    در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز چهارشنبه و پنج شنبه 15 و 99/05/16 الی ساعت 2 روزهای بعد از کرج (دو راهی شهرستانک) و آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

    3- محور هراز

    الف - تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع می‌باشد.

    ب - تردد کلیه کامیون‌ها، کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه مورخ 99/6/19 و همچنین از ساعت 6 الی 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 20 و 99/6/21 از محور هراز ممنوع می‌باشد.

    ج- تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 روز جمعه مورخ 99/6/21 از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 17 الی 24 همان روز در صورت اعلام مأموران مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه می‌باشد.

    تبصره:

    اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌گردد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط