فونیکسریمکسبهتام

صندلی سرویس مدارس پایتخت رزروی می‌شود

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی تهران از انجام برنامه‌ریزی جهت امکان رزرو صندلی سرویس مدارس خبر داد و گفت: شهرداری تهران نسبت به این موضوع چراغ سبز نشان داده است.

صندلی سرویس مدارس پایتخت رزروی می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، احمد تابنده، مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی بوس‌های رزروی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره فعالیت این ناوگان جهت ارائه خدمات در قالب سرویس مدرسه به دانش آموزان پایتخت اظهار داشت: در حال حاضر در تلاش هستیم که توسعه فنی این فعالیت را جهت ارائه خدمات در قالب سرویس مدرسه هرچه سریع‌تر انجام دهیم و پس از تحقق این مساله والدین می‌توانند، محل منزل و مدرسه را در سامانه مربوطه که در حال حاضر جهت بهره‌مندی از اتوبوس‌های و مینی بوس‌های رزروی استفاده می‌شود، ثبت کنند.

    وی افزود: رایزنی‌ها با سازمان تاکسیرانی تهران انجام گرفته که تاکسی‌، مینی‌بوس و خودروهای پایتخت که دارای مجوز سرویس مدرسه هستند، بتوانند از امکانات فنی اتوبوس و مینی بوس‌های رزروی و سامانه به‌همراه استفاده کنند که خوشبختانه شهرداری تهران نسبت به این موضوع چراغ سبز نشان داده است.

    مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی بوس‌های رزروی با بیان اینکه ضوابط برای سرویس مدارس کاملاً مشخص و مطابق ابلاغیه‌های سازمان تاکسیرانی خواهد بود، گفت: در واقع شرکت اتوبوس و مینی بوس‌های رزروی امر تسهیل‌گری جهت ارائه خدمات سرویس مدرسه انجام می‌دهد.

    وی خاطرنشان کرد: رزروی شدن صندلی سرویس مدارس با توجه به شرایط کرونا راهکار مناسبی جهت پیشگیری و انتقال این بیماری میان دانش‌آموزان است و والدین می‌توانند به تعداد روزهایی که فرزندانشان به مدرسه می‌روند، صندلی سرویس مدرسه رزرو کنند.

    تابنده با بیان اینکه هزینه شهریه سرویس مدرسه رزروی مطابق با چارچوب‌های مصوبه‌ شورای شهر و سازمان تاکسیرانی در مورد شهریه سرویس مدارس است، گفت: امکان رزرو صندلی سرویس مدارس پایتخت در حال نهایی شدن است و در صورت  انجام هماهنگی‌های لازم توسط سازمان تاکسیرانی، بزودی و از پاییز امسال این طرح اجرایی می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو