فونیکسریمکسبهتام

رونمایی از SUV جدید کمپانی جیپ در آمریکا

عصر خودرو- خودروی SUV جدید جیپ به‌ نام Grand Wagoneer سوم سپتامبر برای اولین بار در آمریکا رونمایی خواهد شد.

رونمایی از SUV جدید کمپانی جیپ در آمریکا
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، طبق گزارشات به‌دست آمده، خودروسازی جیپ قرار است به‌ زودی و در تاریخ سوم سپتامبر سال جاری، از شاسی‌بلند جدید خود به نام Grand Wagoneer پرده‌برداری کند. طبق تصاویری که در تیزر تبلیغاتی این شرکت از خودروی فوق به چشم می‌خورد، شاسی بلند جدید جیپ با ابعادی بزرگ و با ظرفیت 7 نفر سرنشین قرار است تولید شود.

    جیپ با بهره‌گیری از یک سقف پانورامای بسیار بزرگ که طراحی آن به گونه‌ای است که کلیه سرنشینان خودرو  بتوانند دید کاملی داشته باشند، خبر از توجه هرچه بیشتر کمپانی جیپ به راحتی سرنشینان در این خودرو می‌دهد.

    مشخصات خودروی SUV جدید جیپ بر اساس تیزر تبلیغاتی آن
    طبق تصاویر تبلیغاتی منتشر شده به سادگی می‌توان نشانه‌هایی از الهام گرفته شدن طراحی این خودرو  از مدل‌های قبلی Wagoneer را مشاهده کرد؛ مانند جلوپنجره کرومی آن که الهام گرفته از مدل‌های قدیمی Wagoneer است.

    با وجود اینکه هنوز اطلاعات دقیق از جزئیات این مدل در دسترس نیست با این حال انتظار می‌رود که خودرو شاسی‌بلند جدید جیپ مانند نسخه‌های پیشین این شرکت، دارای جزئیات قابل توجهی به‌ ویژه در قسمت طراحی داخلی باشد. به‌طور مثال باتوجه به تیزر تبلیغاتی این شرکت، می‌توان تقریبا اطمینان داشت که خودروی فوق دارای دستگیره چرخشی خواهد بود. اما آنچه به محض باز کردن درب، خیلی سریع توجه بیننده را به خود جلب خواهد کرد، حکاکی ریز از طرح Wagoneer در سمت داشبورد است. همچنین، پیش‌بینی می‌شود که غول جدید جیپ، از یک صفحه نمایش عظیم 12 اینچی بدون سر و صدا بدون حاشیه بهره ببرد.

    انتظار می‌رود که این مدل همچون RAM 1500 در آینده از پیشرانه هیبریدی بهره بگیرد. طبق گزارشات اینطور بیان شده است که شرکت جیپ قرار است این خودرو را در دو مدل Wagoneer و Grand Wagoneer به بازار عرضه کند و تولید مدل Wagoneer قرار است از سال 2021 شروع شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو