فونیکسریمکسبهتام

آرین پارس موتور از دوشنبه ۱۷ شهریور آغاز می کند؛

پیش فروش کامیونت های جک با مدل ها و تغییرات جدید

عصر خودرو- کامیونت های جک که پیشتر توسط آرین دیزل به صورت وارداتی به کشور عرضه می شدند به تازگی در مجتمع صنعتی آرین پارس موتور به تولید می رسند و قرار است در سه مدل از دوشنبه ۱۷ شهریور ماه پیش فروش این کامیونت ها آغاز شود.

پیش فروش کامیونت های جک با مدل ها و تغییرات جدید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸:۰۰
  • پیش فروش کامیونت های جک با مدل ها و تغییرات جدید
  • پیش فروش کامیونت های جک با مدل ها و تغییرات جدید
  • پیش فروش کامیونت های جک با مدل ها و تغییرات جدید
  • پیش فروش کامیونت های جک با مدل ها و تغییرات جدید

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، آرین دیزل پیشتر کامیونت جک را در سه مدل 5، 6 و 8.2 تن به صورت وارداتی به بازار عرضه می کرد اما خبر خوب این است که در فاز جدید تولید و عرضه نسخه جدید کامیونت های جک توسط آرین پارس موتور، این محصول در سه تناژ6، 8.5 و 9 تن پیش فروش خواهد شد که نسخه 8.5 و 9 تن، اعضای جدید این خانواده به حساب می آیند.
کامیونت های جک در نسخه جدید از پیشرانه 154 اسب بخاری دیزلی بهره می برند و حجم مخزن سوخت آن ها به 210 لیتر افزایش پیدا کرده است. در بخش ایمنی، امکانات قابل توجه و تکنولوژی های مدرنی به خانواده کامیونت های جک افزوده شده است که از آن جمله می توان به سیستم کنترل الکترونیکی پایداری ESC ، سیستم کنترل حرکت بین خطوط LDWS و سیستم ترمز اضطراری EBS در کنار ترمز ABS اشاره کرد.
کامیونت جک در نسخه 9 تن، از شاسی با یک متر طول بیشتر بهره می برد که استفاده از آن برای کاربری های جدید و متمایز را امکان پذیر می کند. هر سه مدل کامیونت های جک از جای خواب بهره می برند و به آپشن قابل توجه بخاری درجا نیز مجهز شده اند. همچنین یکی از مهمترین تغییرات در نسخه جدید این کامیونت ها افزایش فاصله عرضی بین چرخ ها از 75 به 85 سانتیمتر است که ضمن افزایش تعادل و پایداری کامیونت های جک، موجب افزایش کارایی و عملکرد آن می شود.
کامیونت های جک در نسخه جدید استاندارد های 85 گانه را پاس کرده اند و در بخش امکانات علاوه بر موارد ذکر شده از چراغ های روشنایی در روز (Day Light) و لاستیک تیوبلس نیز بهره می برند.
شرکت آرین پارس موتور هنوز جزئیاتی از این شرایط پیش فروش را اعلام نکرده است و باید تا دوشنبه 17 شهریور ماه برای اطلاع از برنامه های فروش نسخه جدید کامیونت های جک منتظر بمانیم.علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه رسمی شرکت آرین پارس موتور به آدرس http://www.arian-diesel.com  مراجعه کنند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط