فونیکسریمکسبهتام

تعویض پلاک در تهران از هفته آینده فقط با «نوبت‌دهی اینترنتی» انجام می شود+ جزئیات

عصر خودرو- رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا از ارائه خدمت به شهروندان به صورت نوبت دهی اینترنتی در تمام مراکز تعویض پلاک خودرو و موتورسیکلت در پایتخت از هفته آینده خبر داد.

تعویض پلاک در تهران از هفته آینده فقط با «نوبت‌دهی اینترنتی» انجام می شود+ جزئیات
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، سرهنگ علی محمدی، رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا با اعلام خبر نوبت دهی اینترنتی برای ارائه خدمت در تمام‌ مراکز شماره گذاری پایتخت از هفته آینده، اظهار داشت: از فردا 4 مرکز شماره‌‌گذاری خودرو اعم از اتحاد در تهرانپارس، الغدیر در یافت‌آباد، چیتگر در جاده مخصوص کرج و باقرشهر ارائه خدمت برای تعویض پلاک و شماره‌گذاری را به صورت نوبت‌دهی اینترنتی انجام می‌دهند و امکان مراجعه حضوری بدون داشتن نوبت اینترنتی امکانپذیر نیست.

    رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا تصریح کرد: هم اکنون بخشی از مرکز میثم در وردآورد و خاوران در جاده خاوران به صورت حضوری به مراجعان خدمت ارائه می‌دهند؛ اگر چه این دو مرکز اولین مراکزی بودند که نوبت‌دهی اینترنتی را شروع کردند اما ظرفیتی از آنها به صورت حضوری فعالیت می‌کند که از هفته آینده ظرفیت حضوری این مراکز نیز ملغی شده و مراکز میثم و خاوران مانند مراکز اتحاد، الغدیر، چیتگر و باقرشهر فقط به صورت نوبت‌دهی اینترنتی ارائه خدمت خواهند کرد.

    سرهنگ محمدی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص وضعیت مراکز شماره‌گذاری موتورسیکلت گفت: زیرساخت‌های لازم دراین زمینه مهیا شده و از هفته آینده نیز مراکز شماره‌گذاری موتورسیکلت به صورت نوبت‌دهی اینترنتی فعال خواهند بود.

    وی خاطرنشان کرد: هموطنان می‌توانند با مراجعه به سامانه نوبت‌دهی یا از طریق سایت پلیس راهور در سامانه نوبت گرفته و در ساعت مقرر نه زودتر و نه دیرتر به مرکز انتخاب شده برای شماره‌گذاری مراجعه کنند.

    رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا تصریح کرد: افراد دقت داشته باشند که حتماً سر موقع در مرکزی که تعیین کرده حضور داشته باشند چرا که اگر دیرتر برسند نوبت‌شان کنسل می‌شود، همچنین مدارک لازم را به همراه داشته باشند تا معطل نشوند.

    سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: 10 مرکز در تهران برای شماره‌گذاری و تعویض پلاک فعالیت می‌کنند؛‌ دو مرکز مختص خودروسازان و شماره‌گذاری نوشماره‌ها هستند که در داخل ساختمان خودروسازان مستقر است؛ دو مرکز هم مخصوص موتورسیکلت‌ها و 6 مرکز هم تعویض پلاک خودروها را انجام می‌دهند که از هفته آینده هر 6 مرکز پلاک‌گذاری خودرو به همراه دو مرکز پلاک‌گذاری موتورسیلکت در تهران کار تعویض پلاک را برای افرادی انجام می‌دهند که قبلاً از طریق اینترنت نوبت گرفته و مرکز خود را انتخاب کرده باشند.

    وی گفت:‌این اقدام در راستای ارائه خدمت بیشتر و سریع تر به هموطنان و کاهش معطلی مراجعان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو