فونیکسریمکسبهتام

هراز و کندوان‌ امروز یک‌طرفه می‌شود

عصر خودرو- مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در محور هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ امروز و روزهای‌ یکشنبه و دوشنبه هفته جاری تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از رودهن به آمل و در کندوان تردد از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امروز از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به مرزن‌آباد ممنوع است.

هراز و کندوان‌ امروز یک‌طرفه می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ کسب شده از سامانه‌های ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

    ‌* آزادراه‌ کرج-قزوین پرترددترین جاده کشور در شبانه‌روز گذشته

    وی اظهار کرد:‌ در شبانه‌روز گذشته  آزاد کرج-قزوین، آزادراه تهران-کرج و آزادراه‌ کرج-‌تهران پرترددترین جاده‌های کشور بود.

    * بیشترین ترافیک جاده‌ها بین ساعات 19 تا 20

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت‌: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد‌ 2234 دستگاه ترددشمار جاده‌ای نسبت به روز قبل 18.4 درصد کاهش دارد، در همین مدت‌ سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 9.2 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

    * جاده ‌شمشک - دیزین مسدود است

    محرابی‌نیا تصریح کرد: در حال حاضر جاده شهداد - نهبندان، محور‌‌ خرم‌آباد - پلدختر،محور قزوین - همدان در کیلومتر 110، محور رامیان-اولنگ-شاهرود و جاده فرعی شمشک - دیزین به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

    * تردد روان در جاده‌های تهران-شمال

    وی بیان کرد: در حال حاضر دوربین‌های نظارت تصویری تردد روان در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه ، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت در مسیر رفت و برگشت نشان می‌دهد.

    هراز و کندوان‌ امروز یک‌طرفه می‌شود اضافه کرد: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

    * ‌کندوان ساعت 15 امروز یک طرفه می‌شود

    محرابی‌نیا تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 امروز شنبه هشتم شهریور از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 امروز از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال به صورت یک طرفه خواهد بود.

    وی اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال به صورت یک طرفه خواهد بود.

    * هراز از ساعت 14 امروز یک‌طرفه می‌شود‌

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 امروز و روزهای‌ یکشنبه و دوشنبه هفته جاری تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه‌ تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

    * محدودیت تردد کامیون در محورهای فیروزکوه و کندوان

    محرابی نیا اظهار داشت: در ‌محور کندوان‌ تردد انواع تریلر و کامیون‌ کماکان ممنوع است همچنین در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع  است.

    وی بیان کرد: تردد‌ کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 امروز و روزهای یکشنبه و دوشنبه پیش‌ِ رو تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد در محور هراز ممنوع است.

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در محور تهران-فیروزکوه-قائم شهر و سمنان-قائم شهر، تردد انواع تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روز یکشنبه 9 شهریور از مسیر شمال به جنوب ممنوع است.

    محرابی‌نیا یادآور شد: البته در صورت افزایش یا کاهش حجم تردد و به منظور تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه تمدید و یا لغو محدودیت‌ها در محورهای فوق توسط ماموران پلیس راه در محل اعمال می‌شود.

    * محدودیت تردد موتورسیکلت در جاده‌های تهران-شمال و تهران-مشهد تا 11 شهریور

    وی اضافه کرد: تردد موتور سیکلت تا ساعت 6 روز سه شنبه مورخ 11 شهریور در محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران– سمنان– مشهد و بالعکس ممنوع است.

    * محدودیت تردد کامیون در جاده‌های سلفچگان-قم و محور قدیم رشت-قزوین

    هراز و کندوان‌ امروز یک‌طرفه می‌شود افزود: در محور آستارا-اردبیل و بالعکس تردد تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روز یکشنبه پیشِ رو 9 شهریور ممنوع است.

    محرابی‌نیا بیان کرد: در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس تردد انواع تریلرها و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا 24 روز یکشنبه پیش‌ِ رو ممنوع است.

    وی گفت: در محور سلفچگان-قم، باند رفت به سمت قم، تردد انواع تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 14 تا 24 روز یکشنبه 9 شهریور ‌ممنوع است و مسیر جایگزین آزادراه تهران-ساوه-سلفچگان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو