فونیکسریمکسبهتام

محدودیت ترافیکی ۳۱ مرداد در هراز و کندوان اعمال می‌شود

تردد روان در جاده‌های شمال

عصر خودرو- مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در هراز و کندوان از بعدازظهر ۳۱ مرداد، گفت: در حال حاضر تردد در محورهای ‌هراز، کندوان و فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت روان است.

تردد روان در جاده‌های شمال
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ کسب شده از دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌های ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

    * ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور هراز

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها از تردد روان در محورهای ‌هراز، کندوان و فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت خبر داد و گفت: دوربین های نظارت تصویری ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین-کرج-‌تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک نشان می‌دهد.

    وی اضافه کرد: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

    * انسداد شبانه محور هراز از 2 شهریور

    محرابی‌نیا گفت: محور هراز محدوده تونل زیار باغ در استان مازندران از روز 2 شهریور تا 3 شهریور 99 ‌از ساعت 21 تا 5 صبح روز بعد به مدت 2 شب به‌ دلیل اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی و تهویه تونل در کیلومتر 95، مسیر مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و چالوس انجام می‌شود.

    * هراز و کندوان فردا 31 مرداد یک طرفه می‌شود

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در محور هراز تردد خودرو از ساعت 15 تا 22 روز جمعه 31 شهریور از رودهن به سمت آمل ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه منطقه، تردد از ساعت 17 تا 22 فردا از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

    وی اضافه کرد: در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه 31 شهریور از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه منطقه، تردد وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

    * ممنوعیت تردد موتورسیکلت در محورهای تهران-شمال و تهران-مشهد

    محرابی‌نیا تصریح کرد: در محور کندوان تردد انواع تریلر و کامیون کماکان ممنوع است، همچنین در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است؛ همچنین تردد کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 امروز و فردا در محور هراز ممنوع است.

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها افزود: تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 روز شنبه اول شهریور در محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

    * افزایش 4.5 درصدی ترافیک جاده‌ها ‌

    وی بیان کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد تعداد 2248 دستگاه ترددشمار جاده‌ای نسبت به روز قبل 4.5 درصد افزایش دارد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 15.1 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا‌ 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

    ‌* مسیر آزادراهی بین کرج و تهران پرترددترین جاده کشور

    محرابی‌نیا اضافه کرد:‌ در شبانه‌روز گذشته در آزادراه‌ ‌کرج-تهران، آزادراه تهران-کرج و آزادراه قزوین-کرج، پرترددترین جاده‌های کشور بود.

    *‌پنج جاده کماکان به دلیل کاهش ایمنی مسدود است

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد: در حال محور شهداد - نهبندان، محور رامیان - اولنگ -  شاهرود، جاده فرعی شمشک - دیزین، محور‌‌ خرم‌آباد - پلدختر و محور قزوین - همدان در کیلومتر 110 به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو